ویرگول
ورودثبت نام
saeed bakhshi
saeed bakhshiسعیدم در کشوری تاریک و مغزی زنگ زده اما سعی میکنم دوباره به کار بندازمش
saeed bakhshi
saeed bakhshi
خواندن ۹ دقیقه·۲۰ روز پیش

از مهاجرت منصرف شدم اما نه بخاطر هزینه هاش !!

تو پست قبلی نوشته بودم که یوتیوب یهو باز شده و منم فرصت کردم داخلش بچرخم...اولش شبیه به نعشه ها هر چی دستم میومد نگاه میکردم ولی به مرور رفتم سمت موضوعی که بهش علاقه دارم اونم واقع بینی و گشت و گذار در اروپا بود...

دو چنل وجود داشت که باعث شد حدودا 6 ساعت از زمانم رو براشون بزارم

اولی

دومی

در ادامه پست صرفا خلاصه ای از این دو چنل رو مینویسم اگر خواستید کامل ببینید لینکا رو باز کنین

قضیه از سال 2000 به بعد شروع میشه...زمانی که اکثر کشورهای اروپایی تصمیم میگیرن تا کشوراشون رو بیشتر از قبل بین المللی کنن و درهاشون رو بر روی مهاجران چه قانونی و چه غیر قانونی باز کنن...نتیجه اش رو احتمالا میدونید..ایران خودمون همین الان هم این طعم رو چشیده....

حالا بعد از گذشت 26 سال میخوایم ببینیم اروپا چه شکلی شده....

اولین فکت اینکه درحال حاضر لندن پایتخت انگلستان تنها 30 درصد مردم به زبان انگلیسی صحبت میکنن و بقیه مهاجر های مسلمان از پاکستان و عراق و افریقای شمالی و جنوبی و سوریه هستند...یعنی اکثریت انگلستان بدست مهاجران افتاده است....

حالا که انقدر مهاجر ها زیاد شدن چه بلایی سر انگلستان و اروپا اومده ؟؟؟

جالبه بدونید تمام پول نفت ایران و بعضا مشترک با قطر فقط توی موشک و فلسطین خرج نمیشده بلکه بخشی شاید اعظم از اون صرف ساخت مسجد و سرمایه گذاری در مدارس و دانشگاه های اروپایی میشه...یه جورایی سهام داران بزرگ مدارس میشدن و سیاست هاشون رو داخلش پیاده میکردن...حالا بعد از سالها دیگه خبری از پادشاهی انگلستان نیست بلکه پادشاهی اسلامی انگلستان بیشتر بهش میخوره....

احتمالا با دیدن تصویر پایین شوکه خواهید شد

جالبه بدونید این شخص حمید پاتل وزیر اموزش و پرورش انگلستان هست
جالبه بدونید این شخص حمید پاتل وزیر اموزش و پرورش انگلستان هست

از زمانی که این شخص یکی از بزرگ ترین مقام ها در اموزش و پرورش انگلستان رو صاحاب شده یک قانون عجیبی رو در اونجا اجباری کرده...کودکان در هر جای انگلستان در مقطع دبستان حتما باید حداقل یک بار به مسجد بروند و آداب نماز خواندن رو یاد بگیرن

نیم نگاهی به کودکان معصوم مسیحی که در مسجد باید نماز بخوانند
نیم نگاهی به کودکان معصوم مسیحی که در مسجد باید نماز بخوانند

بسیاری از جنایاتی که مسلمانان در انگلستان مرتکب میشوند در نهایت بخشیده میشه یا مجازات سبکی رو به مسلمانان میدن و همینطور در (رسانه ها دیده نمیشه شاید این قسمتش برای ما اشنا باشه) اما مسیحیان همگی همونطور که باید اشد مجازات رو دریافت میکنند

میزان حمله به مساجد نسبت به کلیساها خنده داره اما بودجه های به شدت بیشتری خرج محافظت از اونا میشه

در فاصله بین 2022 تا 2024 تقریبا 9000 حمله به کلیسا ها انجام شده در حالی که کلا 2 حمله به کل مساجد های انگلستان صورت گرفته با این وجود بودجه کلیسا ها 5 میلیون یورو و بودجه مساجد 50 میلیون یورو بوده
در فاصله بین 2022 تا 2024 تقریبا 9000 حمله به کلیسا ها انجام شده در حالی که کلا 2 حمله به کل مساجد های انگلستان صورت گرفته با این وجود بودجه کلیسا ها 5 میلیون یورو و بودجه مساجد 50 میلیون یورو بوده

تصویری از نخست وزیر بریتانیا
تصویری از نخست وزیر بریتانیا

شخص نخست وزیر بریتانیا برای اینکه رای بیشتری بدست بیاره به سمت مسلمانان میره و همیشه اعیاد رو حتی از خود مسلمانان زودتر بهشون تبریک میگه چون در اون امپراطوری حتی مهاجران هم حق رای دارن و همونطور که میدویند مهاجران بچه های بیشتری تولید میکنند در نتیجه قدرت بیشتری هم در اروپا پیدا کردند...

تصویری از رئیس پلیس بریتانیا در حال گفتن سلام الیکوم
تصویری از رئیس پلیس بریتانیا در حال گفتن سلام الیکوم

بعد از تظاهراتی که مسلمانان در بریتانیا بر علیه اسرائیل و حمایت از فلسطین انجام دادن شاید اولین بار بود که قدرت زیاد اونا رو به نمایش میزاشت...پلیس های بریتانیا اونقدر از این جمعیت ترسیدند که اومدن جلوی تلویزیون گفتن سلام علیکم و قول میدیم که از مسلمانان انگلستان محافظت کنیم....

با این وجود حدود دو هفته پیش زمانی که مردمِ ریشه دارِ انگستان از این تبعیض به شدت عصبانی بودن تصمیم گرفتن به خیابان بیان چند تا نکته مطرح شد که گفتم اینجا هم بگم

هیچ خبر نگاری اجازه فیلمبرداری از این تظاهراتِ ملی رو نداشته و تمام تصاویر به صورت قاچاقی فیلمبرداری شده بودن و همینطور پلیس ها با دوربین های زیاد و مجهز و دقیق نگاه میکنن که چه کسی دقیقا در این تظاهرات شرکت کرده تا بعدا براش پرونده بسازن....( براتون آشنا نیست؟؟)

در بین این راهپیمایی یکی از تظاهر کنندگان به داستان غم انگیزی اشاره میکنه: یک شبی اون پسری که در توییت میبینید داشته به سمت خونه اش پیاده میرفته که ناگهان چند مهاجر هندی بهش فحش میدن و چند ضربه چاقو به بدنش میزنن...با این وجود بعد از این اتفاق پلیس ها سر میرسن...اون افرادی که به این پسر چاقو زده بودن به پلیس میگن که اون به ما حمله کرده و پلیس بدون سوال پرسیدن از این پسر تصمیم میگیره بهش دست بند بزنه و این پسر هم همش میگفته من چاقو خوردم و نمیتونم نفس بکشم خواهش میکنم دارم میمیرم اما پلیس که فکر میکنه این پسر دروغ میگه بهش میگه همون بهتر که چاقو خوردی و امبولانس رو خبر نمیکنه در نتیجه این پسر در ایستگاه پلیس میمیره و این اتفاق باعث میشه کل انگلستان آتیش بگیره...

یکی دیگه از معترضا در این راهپیمایی این پرستار هست که قبلا در سازمانی به نام nhs کار میکرده اما چون گزارشی مبنی بر تعداد زیاد مهاجران و عدم توانایی برای درمان انها مینویسه نتیجه اش این میشه که از کارش اخراج میشه

نکته دیگه اینکه هموطنان ما هم در این تظاهرات حضور داشتند :)

اینجا ایران یا عراق نیست بلکه هیوستون در انگلستان است...
اینجا ایران یا عراق نیست بلکه هیوستون در انگلستان است...

حالا کم کم میتونیم متوجه بشیم که چرا اروپایی ها اکثرا نژادپرست خطاب میشن...اوضاع اروپا داره وخیم تر از قبل میشه

بریم سر وقت بقیه کشور ها

فرانسه : خیابانی کثیف و بوی مطعفن
فرانسه : خیابانی کثیف و بوی مطعفن

فرانسه :حضور افراد خارجی با لباس های سنتی در کشور که حتی به زبان فرانسوی نمیتونن صحبت کنن
فرانسه :حضور افراد خارجی با لباس های سنتی در کشور که حتی به زبان فرانسوی نمیتونن صحبت کنن

فرانسه : حضور کلاه برداران در نزدیکی برج ایفل
فرانسه : حضور کلاه برداران در نزدیکی برج ایفل

فرانسه : حضور دست فروشانِ افریقایی در سرتا سر پاریس
فرانسه : حضور دست فروشانِ افریقایی در سرتا سر پاریس

فرانسه : تو ایران یدونه از این کلاه بردارا به از من کلاه برداری کرد....طرف گفت خیریه دارم منم بهش پول دادم اما دیگه حتی به خیریه های واقعی هم پول نمیدم
فرانسه : تو ایران یدونه از این کلاه بردارا به از من کلاه برداری کرد....طرف گفت خیریه دارم منم بهش پول دادم اما دیگه حتی به خیریه های واقعی هم پول نمیدم

فرانسه :حضور دوباره دست فروشان و افراد نیجریه ای و افریقایی در فرانسه
فرانسه :حضور دوباره دست فروشان و افراد نیجریه ای و افریقایی در فرانسه

فرانسه :در این تصویر یدونه فرانسوی پیدا کنید جایزه دارید
فرانسه :در این تصویر یدونه فرانسوی پیدا کنید جایزه دارید

فرانسه :در این تصویر به جز فیلمبردار که اون زن کاپشن قهوه ای هست اگر یه فرانسوی پیدا کردید جایزه دارید
فرانسه :در این تصویر به جز فیلمبردار که اون زن کاپشن قهوه ای هست اگر یه فرانسوی پیدا کردید جایزه دارید

سوئد : یک مهاجر رو به خبرنگار اروپایی میکنه و مستقیما بهش میگه کافر ( این فیلم در سوئد گرفته شده)
سوئد : یک مهاجر رو به خبرنگار اروپایی میکنه و مستقیما بهش میگه کافر ( این فیلم در سوئد گرفته شده)

سوئد: این سه نفر مشغول قهوه خوردن بودن که یک باریستای سوریه ای براشون درست کرده بود که یهو یه افریقایی خیلی راحت و ریلکس صندلیش رو گذاشت و نیم ساعت شروع به صحبت هایی کرد که خودشم نمیفهمید چه معنی میدن...
سوئد: این سه نفر مشغول قهوه خوردن بودن که یک باریستای سوریه ای براشون درست کرده بود که یهو یه افریقایی خیلی راحت و ریلکس صندلیش رو گذاشت و نیم ساعت شروع به صحبت هایی کرد که خودشم نمیفهمید چه معنی میدن...

سوئد: اگر در تصویر یک سوئدی پیدا کردید جایزه دارید
سوئد: اگر در تصویر یک سوئدی پیدا کردید جایزه دارید
سوئد : یک شهروند عنوان میکنه که یک حرکت دسته جمعی برای اخراج مهاجران غیر قانونی در حال انجام شدنه
سوئد : یک شهروند عنوان میکنه که یک حرکت دسته جمعی برای اخراج مهاجران غیر قانونی در حال انجام شدنه

آلمان: پیرزن مسیحی که کارش بایبل یا همون کتاب مقدس هستش مثل همین پیرمرد های خودمون که کنار خیابون قران میخونن و پول میگیرن میگه: که مسلمونا میان و به سمتش چاقو میکشن...خبرنگار میگه این پیرزن از کشور خودش به خاطر اسلام هراسی فرار کرده اومده اینجا ولی اینجا هم مسلمونا دست از سرش بر نمیدارن
آلمان: پیرزن مسیحی که کارش بایبل یا همون کتاب مقدس هستش مثل همین پیرمرد های خودمون که کنار خیابون قران میخونن و پول میگیرن میگه: که مسلمونا میان و به سمتش چاقو میکشن...خبرنگار میگه این پیرزن از کشور خودش به خاطر اسلام هراسی فرار کرده اومده اینجا ولی اینجا هم مسلمونا دست از سرش بر نمیدارن

آلمان: تبدیل شدن کلیسا به مکانی تبلیغاتی برای LGBTQ....با این وجود همه مساجد به کارخودشون ادامه میدن با اینکه روز به روز تعدادشون بیشتر از قبل میشه
آلمان: تبدیل شدن کلیسا به مکانی تبلیغاتی برای LGBTQ....با این وجود همه مساجد به کارخودشون ادامه میدن با اینکه روز به روز تعدادشون بیشتر از قبل میشه
آلمان: شهروند المانی میگه در این کشور بیشترین رستوران ها رستوران هایی هستند که مهاجران ساختن...ایرانی ...افغانی...سوری و افریقایی...همه جا هستند و برای پیدا کردن غذاهای محلی خیلی باید جستجو کنید
آلمان: شهروند المانی میگه در این کشور بیشترین رستوران ها رستوران هایی هستند که مهاجران ساختن...ایرانی ...افغانی...سوری و افریقایی...همه جا هستند و برای پیدا کردن غذاهای محلی خیلی باید جستجو کنید

شهروند المانی ادامه میده که تمام این رستوران ها باید جمع بشن..بخاطر حضور رستوران های غیر بومی و کم شدن مغازه قیمت های اجاره خیلی بالارفته و این خودش موجب عصبانیت مردم آلمان شده...میگه این افراد غیر بومی باید در کشور خودشون رستوران بزنن...من اگر بخوام غذای ایرانی بخورم میام ایران نه آلمان

آلمان : گرافیت هایی که قیافه شهر رو زشت کردن...به نظرتون شهروندان المانی اینکار رو کردن یا مهاجران؟
آلمان : گرافیت هایی که قیافه شهر رو زشت کردن...به نظرتون شهروندان المانی اینکار رو کردن یا مهاجران؟

اسپانیا : با نایاتای 19 ساله و خوزه 23 ساله آشنا بشید
اسپانیا : با نایاتای 19 ساله و خوزه 23 ساله آشنا بشید

نایاتا میگه زمانی که بارسلونا بوده شرایط زندگی خوبی نداشته اونجا تنها بوده و صبح که برای پیاده روی بیرون میرفته اونجا مهاجر ها رو میدیده که با چاقوهاشون بازی میکردن و به اون خیره میشدن اما بعدا بخاطر دوست پسرش میاد مادرید( فیلم داخل مادرید گرفته شده)

دخترا داخل اسپانیا راحت نیستن و شبا اصلا نمیتونن بیان بیرون ( براتون آشنا نیست؟)

خبرنگار میپرسه نظرت راجب غذاهای حلال چیه؟

ناتیا میگه این ترسناکه...رستوران هایی که گوشت خوک و غذاهای کاتولیک ها رو درست میکنن خیلی تعدادشون کم شده و بجاش همه جا پر از رستوران های حلال شده ( این قضیه راجب کل اروپا صدق میکنه)

ناتیا میگه در مدارس اسپانیا قبلا فقط غذای کاتولیک ها سرو میشد ولی الان تمام مدارس به اجبار باید غذای حلال هم به منوی خودشون اضافه کنن حتی اون مدارسی که همه دانش آموزا کاتولیک و غیر مسلمون هستن

ناتیای 19 ساله میگه من دوست دارم خیلی زود بچه دار بشم اما در اینجا یعنی اسپانیا موقعیت مناسبی وجود نداره و مردم اینجا اکثرا به سمت امریکا یا استرالیا مهاجرت میکنن ( فرض کن خود مردم اروپا هم دارن مهاجرت میکنن وضع چه قدر خرابه)

خوزه هم میگه به خاطر هزینه های مالی و قیمت بالای اپاراتمان نمیتونیم فعلا بچه دار بشیم ( براتون آشنا نیست؟)

خود خبر نگار هم اضافه میکنه در کنار مشکلات مالی با این وضعیتی که دنیا داره بچه دار شدن فایده ای نداره ( براتون آشنا نیست؟)

نکته ( حضور پلیس ها در کل اروپا چند برابر شده چون با رشد امار مهاجرت به همون میزان جرم هم افزایش پیدا کرده..)

خوزه در اخر میگه حکومت اسپانیا حکومت فاسدیه...این حکومت با توجه به نوع نژاد مهاجر به اونها بین 2 تا 6 ساله پاسپورت میده و بهشون گوشی و خونه رایگان میده اما خود اسپانیایی ها همچین امکانی رو ندارن و تازه باید مالیات بدن تا گوشی رایگان به مهاجر های غیر قانونی بدن... اونا میتونن رسما شهروند اسپانیا بشن حتی اگر مهاجر غیرقانونی باشن

اسپانیا به 500 هزار مهاجر غیر قانونی عفو مشروط داده
اسپانیا به 500 هزار مهاجر غیر قانونی عفو مشروط داده
تصویری زیبا از مادرید
تصویری زیبا از مادرید
پولدار ترین مهاجر در مادرید
پولدار ترین مهاجر در مادرید
بهترین صندلی در مادرید
بهترین صندلی در مادرید
تعداد زیادی مغازه لباس فروشیِ با لباس های غیر سنتی در مادرید
تعداد زیادی مغازه لباس فروشیِ با لباس های غیر سنتی در مادرید
تصویر مکه وسط اسپانیا
تصویر مکه وسط اسپانیا

خب بریم سراغ غول آخر: آمریکا

در آمریکا اوضاع پیچیده تر از کل اروپاست...اروپا تقربیا در این جنگ بین مهاجر ها و شهروند ها شکست خورده و هر چقدر مهاجر دلش بخواد میاد و میره...ولی امریکا کلا تو یه لیگ دیگه ای بازی میکنه بریم ببینیم چه خبره

اول بزارید چند تصویر از معترضان ضد جنگ در امریکا که گفته بودن ترامپ نباید حمله میکرد براتون میزارم

صادقانه بگم من فقط داشتم رد میشدم
صادقانه بگم من فقط داشتم رد میشدم
این دونفر واقعا طرفدار ایران بودن
این دونفر واقعا طرفدار ایران بودن

حالا بریم سر epic city

مسلمانان در امریکا برنامه ویژه ای ریختن...اونا میخوان تمام زمین های یک منطقه در ایالت تگزاس رو بخرن و مسجدی به نام epic city راه بندازن و حدس بزنید چه قانونی میزارن؟؟

ورود غیر مسلمانان به منطقه epic city ممنوع....یادتونه میگفتن اسرائیل فلسطین رو اشغال کرده و اجازه نمیده فلسطینی ها از کل اسرائیل استفاده کنن؟ تکرار میکنم حالا میخوان یک منطقه در تگزاس رو بخرن و تبدیل به منطقه ورود ممنوع برای غیر مسلمانان بکننش...همین الان که خبر نگار میخواست از اونجا فیلم بگیره پلیس گفت این منطقه خصوصیه و حق ورود ندارید...روی تابلو رو بخونید....عین مکه یا همون اسرائیلی که بهش میگن اشغال گر و دقیقا هم از طریق خرید زمین بهش دست پیدا کردن...

اما چرا تگزاس: چون تگزاس لغ ترین ایالت امریکاست..بعضیا میگن اصلا امریکا رو قبول نداره و پرچم خودش رو میبره بالا پس یه جورایی خر تو خر هست و مسلمانان از این نکته استفاده کردن...تا همین الان ده ها مسجد در ایالت تگزاس ساخته شده که امریکایی های ریشه دار شدیدا باهاش مخالفن...

تظاهر کنندگان مستقیما و با علامت صلیب به مسلمانان هشدار جنگ های صلیبی میدن
تظاهر کنندگان مستقیما و با علامت صلیب به مسلمانان هشدار جنگ های صلیبی میدن
با نشان دادن خوک در دست : بهتون پیشنهاد میدم که قبل از شروع جنگ صلیبی (جنگ اسلام و مسیحیت) از این کشور خارج بشید
با نشان دادن خوک در دست : بهتون پیشنهاد میدم که قبل از شروع جنگ صلیبی (جنگ اسلام و مسیحیت) از این کشور خارج بشید

اوضاع توی امریکا خیلی بالا گرفته و از اونجایی که مردم مسلح هستن امکان شروع یک درگیری خونی در اونجا وجود داره...امیدواریم قبل از هر اتفاقی این قضیه تموم بشه....

در تصاویر شاهد آتش زدن قرآن بودم اما اینجا نزاشتم خلاصه خودتون ببینید درگیری چقدر بالاست....این قضیه بوش کل امریکا رو ورداشته

در آخر بگم که با این شرایط بدی که مهاجر ها برای ساکنان اصلی کشور ها درست کردن اصلا معلوم نیست 10 سال دیگه چه بلایی سر مهاجرا میارن و چجوری تلافی میکنن....اون کشور ها همین الانم نابود شدن ما فکر میکردیم اگر از ایران بریم اونجا آزادیم ولی اینکه اکثریت یک کشور رو آدمای نیجریه ای و افریقایی های مهاجر تشکیل میدن به نظرتون اوضاعش بهتر از ایران خواهد بود؟

ایران

سخن پایانی:

حضور مهاجران در اروپا به خودیِ خود مشکلی ندارد اما مشکل از اونجایی شروع میشه که بدونِ حساب و کتاب و مستند سازی وارد اروپا میشن...خیلی از افراد هیچ مستندی راجب سوء پیشینه اشون وجود نداره و مشخص نیست در اروپا چجور آدمی خواهند بود....

مواد مخدر به دلیل مهاجران غیر قانونی در کل اروپا راحت پیدا میشه و عملا پلیس هیچ کاری نمیکنه...در فیلمی که از سوئد دیدم یک شهروند سوئدی راجبش میگه که پلیس میتونه سه تا سگ از اول تا اخر خیابون بزاره و تمام مواد ها رو جمع کنه اما این کار رو نمیکنن چون به نظرش کشور فاسد شده و قانون از این مشکلات چشم پوشی میکنه

اروپا دیگه اون مجمع الکشور هایی نیستش که هممون آرزو داشتیم برای فردایی بهتر بهش مهاجرت کنیم

اروپا دیگه اون مجمع الکشور های تمیزی نیستش که هر بار با وارد شدن به خیابوناش احساس خونگرمی و لذت بکنیم

اروپا دیگه اون مجمع الکشور های تمیزی نیستش که هر کسی با هر عقیده ای بتونه اونجا زندگی کنه

اروپا دیگه اون مجمع الکشور های تمیزی نیستش که ساختماناش از کف زمین هاش هم تمیز تر باشه

اروپا دیگه اون مجمع الکشورهایی نیستش که هیچ جرم و جنایتی داخلش نباشه و آینده بچه هامون داخلش تضمین بشه

منکه با دیدن چنین تصاویری از مهاجرت چشم پوشی کردم اگر قرار باشه از کشورت بخاطر نبودن آزادی بیان وارد کشوری دیگه ای بشی که اونجاهم آزادی بیان نیست پس به چه دردی میخوره؟

زبان انگلیسیمشکلات مالیانگلستانمهاجرتاروپا
۱۰
۵
saeed bakhshi
saeed bakhshi
سعیدم در کشوری تاریک و مغزی زنگ زده اما سعی میکنم دوباره به کار بندازمش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید