ویرگول
ورودثبت نام
سعید عبدالهی
سعید عبدالهی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه های من تا 24 سالگی

سلام رفقا. امیدوارم حالتون عالی باشه.

من متولد اسفند 1378 هستم و تا به اینجای مسیر، کلی پستی و بلندی رو تجربه کردم و دوست دارم یه سری تجربه های خودم رو برای شما به اشتراک بزارم تا بتونید ازش استفاده کنید.

(راستی این اولین پست من در ویرگوله?)


  1. برای آرزوها و هدفات بجنگ، نزار هیشکی از مسیری که داری میری منصرفت کنه
  2. یاد بگیر که مسئولیت زندگیتو کامل قبول کنی و دنبال مقصر نگردی
  3. سعی کن هدفات رو به هیشکی نگی، چون حتی نزدیک ترین افراد زندگیت هم چشم دیدن موفقیت تو رو ندارن.
  4. هوشمندانه کار کن. دنبال یه شغل خوب باش که بتونی ازش درآمد داشته باشی.
  5. هیشکی یه شبه نتونسته با اینستا، تلگرام، یوتیوب و... پولدار بشه. اینا همش کلاه برداریه. تلاش کن، تلاش کن، تلاش کن
  6. زبان انگلیسی رو حتما یاد بگیر و باشگاه فراموش نشه.
  7. تنهایی به مسیرت ادامه بده، تا زمانی که موفق نشدی، هیشکی حرفاتو قبول نداره
  8. مدرسه و دانشگاه هیچی توش یاد نمیدن. برو دنبال یادگیری یه مهارت که در آینده بتونی ازش درآمد داشته باشی
  9. هیچ وقت خودتو با دیگران مقایسه نکن. اونی که میگه من از صفر شروع کردم شاید داره زر میزنه (صفر یکی با ماشین و خونه شروع میشه و صفر یکی دیگه با یه دفتر اجاره ای تو پایین شهر)

امیدوارم این مطلب به کارت بیاد.

دنبال لایک و کامنت هم نیستم.

اگه خوشت اومد، این تجربه ها + تجربه ی خودت رو، به 2 نفر از اطرافیانت منتقل کن که دیگه این اشتباهات رو انجام ندن


خیلی مخلصم❤

تجربه24سالگی
میلیون‌ها کیلومتر اسکرول کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید