ویرگول
ورودثبت نام
سعید اسحاق زاده
سعید اسحاق زاده
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

وقتی نوشتنت نمیاد چکار میکنی؟

سلام دوستان

من از سال 87 وبلاگ نویسی آشنا شدم

تا سالها کار کردم و ذوق هم داشتم

سوالم الان اینه شما وقتی نوشتنتون نمیاد چکار میکنید؟

چند تا راه کار در این موارد اساتید میگن برای نوشتن محتوای مختلف چه سایت و...:

  1. شروع با سوالات مختلف
  2. حقیق در مورد موضوعات مختلف
  3. آموزش دیدن و آموزش دادن همون آموزش ها

ولی بنظرتون این کار ها باعث تولید یه عالمه محتوای تکراری و بی خود نمیشه؟

تنها مزیت این کار ارائه یک نگرش جدید به موضوعات هست و چیز جدیدی بنظر من به دنیای بی محتوای فعلی اضافه نمیشه

وگرنه اگه به تولید محتوا باشه هوش مصنوعی هم خیلی سریع تر می نویسه و هم خیلی دقیق تر و طولانی تر و با حوصله تر

حتی نمیگه الان وقت ندارم حال ندارم بی حوصله ام

کار دیگه ای دارم

بچه ام رو گازه و...

نظر شما چیست؟


بهترین راه کار برای نوشتن چیست؟
بهترین راه کار برای نوشتن چیست؟


تولید محتواتولید محتوای جذابتولیدمحتواآموزش تولیدمحتوا
مهندس سعید اسحاق زاده فارق التحصیل کارشناسی آی تی https://seo6.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید