ویرگول
ورودثبت نام
kooshafard_saeed
kooshafard_saeed
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

من چه کسی هستم؟

سلام. خیلی خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم. به شما تبریک میگم که اهل نوشتن و یادگیری هستید. ?

کوشافرد هستم سعیدکوشافرد. مهندسی که در سال 89 در رشته عمران فارغ‌التحصیل شد و 22 جا رزومه کاری ارائه داد. اما وجه مشترک شنيده های من در اون زمان این جمله تکراری بود. باهاتون تماس می گیریم.

اتفاقی که افتاد این بود که مهارت های تخصصی خودم رو بالا بردم و تونستم سرپناه خیلی خوبی برای مردم بسازم. بعد از گذشت سال ها به این نتیجه رسیدم که مردم علاوه بر سرپناه امن و محکم باید دل های گرمی هم زیر این سرپناه داشته باشند. برای همین در زمینه مهارت های ارتباطی آموزش دیدم و در این حرفه ورود پیدا کردم.

الان که این مطلب رو می نویسم با افتخار خودم رو معرفی می کنم.

من سعيد کوشافرد، مدرس مهارت‌های سخنرانی و روش‌های مطالعه و عضو تیم مدرسان آکادمی شیوا هستم. به افراد کمک می‌کنم بهترین روابط را در زندگی شخصی و شغلی‌شان تجربه کنند.

ممنون از صرف وقت جهت مطالعه?

سعیدکوشافردمهارت ارتباطیتندخوانی و روش صحیح مطالعهسخنرانی و فن بیانمعرفی
سلام. من سعيد کوشافرد ، مدرس مهارت‌های سخنرانی و روش‌های مطالعه و عضو تیم مدرسان آکادمی شیوا هستم. به افراد کمک می‌کنم بهترین روابط را در زندگی شخصی و شغلی‌شان تجربه کنند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید