ویرگول
ورودثبت نام
kooshafard_saeed
kooshafard_saeed
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

نرم افزاری محشر برای اینستاگرام

Instaspacer
Instaspacer

سلام.سعید کوشافرد هستم و خیلی خوشحالم که این روزها بدون هیچ فاصله ای فقط می نویسم.هدف از این نوشته هام اینه که به زودی دو تا از کتاب های خودم رو شروع به نوشتن کنم ولی قبلش برام دو تا عامل مهمه. یکی ساخت عادت نوشتن و دیگری انگیزه پیدا کردن. همین. البته بر خودم واجب میدونم از دوست عزیزم محمدرضا رضائی و آکادمی تولید محتوا شیوا تشکر کنم که بانی خیر شدن. دمتون گرم.بریم سراغ محتوای امروز که یه نکته آموزشی است. چند وقت پیش فضای اینستاگرام رو خیلی دنبال می کردم و می دیدم پیج های مختلف رو، که چه کپشن های قشنگ و منظمی داره. منظم از این جهت که خط به خط رو می نوشتن و فاصله هم بین این خطوط ایجاد می شد. خدایی کار رو قشنگ کرده بود.اما خودم هر وقت میخواستم پست جدید بنویسم نمی تونستم از خطی به خط دیگه برم چون هیچ گزینه ای با عملکرد اینتر نداشتم و تنها اینتر من گذاشتن نقطه بین خطوط بود. با خودم گفتم پس چطور برای اون دوستان گزینه اینتر وجود داره؟ آخه یاد گرفته بودم همیشه دنبال چرایی کار باشم.به قول نیچه کسی که چرایی زندگی رو پیدا کنه با هر چگونگی خواهد ساخت. خلاصه اینکه اینقدر سرچ کردم تا بالاخره نرم افزاری رو پیدا کردم که برای اینستاگرام خیلی کاربردیه. اسم این نرم افزار اینستااسپیسر است. نرم افزاری که وقتی نصب‌ کنیم می تونیم هر کپشن دلخواهی رو بنویسیم با هر فاصله ای بین خطوط. بعد کپی و خلاصه انتشار در اینستاگرام.همین.فوق العاده اس بچه ها. حتما ازش استفاده کنید.خیلی دوستون دارم. راستی شما چه برنامه جالبی و کاربردی برای اینستاگرام سراغ دارید؟ ممنون میشم برامون بنویسید که همگی لذت ببریم. یا حق??


اینستاگراماینستانرم افزارفاصله گذاریتولید محتوا
سلام. من سعيد کوشافرد ، مدرس مهارت‌های سخنرانی و روش‌های مطالعه و عضو تیم مدرسان آکادمی شیوا هستم. به افراد کمک می‌کنم بهترین روابط را در زندگی شخصی و شغلی‌شان تجربه کنند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید