ویرگول
ورودثبت نام
سعید کشاورز
سعید کشاورز
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

آموزش ویدئویی فتوشاپ_ #کاملا_رایگان

آموزش رایگان فتوشاپ مدرس سعید کشاورز
آموزش رایگان فتوشاپ مدرس سعید کشاورز

سال 1392 بود که با وب سایت لرن فایلز آشنا شدم. اون زمان تازه فارغ التحصیل شده بودم و مثل بقیه به دنبال کسب در آمد. توی سایت لرن فایلز یه خبر دیدم مبنی بر جذب مدرس. طی تماس تلفنی که باهاشون داشتم قرار بر این شد در ابتدای کار دورهای html,css رو براشون ضبط کنم. بر خلاف اون چیزی که تصور میکردم کار خیلی خیلی سختی بود. اولش می خواستم انصراف بدم اما بعدش پشیمون شدم. خلاصه دوره html,css ضبط و توی سایت منتشر شد. اتفاقا با استقبال خوب کاربران هم مواجه شد. بعد از اون تصمیم به ضبط دوره آموزش فتوشاپ گرفتم. اون زمان اگر اشتباه نکنم نسخه cs5 فتوشاپ رو آموزش دادم. تقریبا 5 سالی از اون زمان میگذره. بعد از 5 سال دوباره تصمیم گرفتم تا یکسری دوره فتوشاپ جدید رو ضبط کنم و به صورت رایگان در اختیار افرادی قرار بدم که تشنه‌ی یادگیری هستند. همیشه یکی از ضعف هایی که توی آموزش های فارسی وجود داره اینه که به توی تدریس به جزییات کار اهمیت نمیدن. من هم سعی کردم تا جایی که میتونم این نقص رو بر طرف کنم و تا حد ممکن توی آموزش به جزییات اهمیت دادم. تا امروز تونستم چهارده جلسه ضبط کنم و واقعا نمیدونم چقدر دیگه ممکنه تعداد جلسات ضبط بشه ممکنه تا 30 جلسه هم برسه. در حال حاضر میتونید از طریق لینک زیر به این آموزش‌ها دسترسی داشته باشید.

از طریق نظرات سایت آبان وب هم میتونید سوالای خودتون رو بپرسید یا اگه انتقاد یا پیشنهادی دارید مطرح کنید.

برای دیدن و دانلود آموزش ها روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپآموزش رایگان فتوشاپآموزش photoshopآموزش تصویری فتوشاپآموزش ویدئویی فتوشاپ
#طراح_سایت #برنامه_نویس_وب #سئو #فتوشاپ #html #css #jquery #bootstrap #asp.netMVC
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید