ویرگول
ورودثبت نام
سعیدماروین یا سعید متن آهنگ هوای پاییزی
سعیدماروین یا سعید متن آهنگ هوای پاییزی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

متن آهنگ هوای پاییزی خواننده سعید ماروین سعید تکس آهنگ هوای پاییزی سعید سعید ماروین

من یه اتاق یه پنجره

دوتا چشم منتظره

منو هوای پاییزی

منو یه دنیا خاطره

برای تو نوشتم رو برگ زرد و خسته

میخواستم که بدونی چقدر دلم شکسته

دلگیر نشو تو از منو اگه ساکتو سردمو

همه دنیامو دادم یه روز دورت بگردم

چشام بدجوری خیسه مثل هوای پاییزه

این اشکای بارونی روی سرم میریزه

(متن آهنگ هوای پاییزی سعید

متن آهنگ هوای پاییزی سعید ماروین )

انگار تو نمی بینی دلم از غصه پیره

حرفا مو نمیفهمی دلم داره میمیره

منکه ندارمت ترووو خودت از دلم بروو

زیر پاهات عزیزم چرا ندیدی دلمو

دلگیر نشو تو از منو اگه ساکتو سردمو

همه دنیامو دادم یه روز دورت بگردم

چشام بدجوری خیسه مثل هوای پاییزه

این اشکای بارونی روی سرم میریزه

لینک کانال تلگرام و پیج اینستاگرام
SaeedMarvin سعیدماروین لغب سابق سعید است

سعید ماروین متن آهنگ هوای پاییزیسعید متن آهنگ هوای پاییزیمتن آهنگ هوای پاییزی خواننده سعید یا سعید ماروینتکس آهنگ هوای پاییزی خواننده سعیدتکس آهنگ هوای پاییزی خواننده سعید ماروین یا سعید
سعید ماروین متن آهنگ هوای پاییزی سعید متن آهنگ هوای پاییزی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید