ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Safa Kamali
Mohammad Safa Kamali
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اموزش اسکرچ(اول)

اموزش اسکرچ(اول)

در این جلسات می خواهم شما را با برنامه ی اسکرچ اشنا کنم.

در این جلسه می خواهم درباره ی محیط اسکرچ صحبت کنم. وقتی اسکرچ را نصب کردید. باید با محیط برنامه نویسی اسکرچ اشنا شوید.

محیط اسکرچ
محیط اسکرچ

همان طور که در تصویر میبینید در سمت راست محلی برای سر هم کردن کد ها هستش که با کشیدن کد ها از منو ی وسط می توان کد ها را به این قسمت منتقل کرد. بعد در قسمت سرهم کردن کد ها می اییم و ان ها را به هم به صوزت پازلی می چسبانیم.

همان طور که در تصویر مشخص شده در این قسمت محل ازمایش برنامه و جا به جا کردن و لایه دادن(زیر و رو دادن) به شکلک است. راستی یک چیزی به شما بگم؟:اسکرچ یک برنامه نویس گرافیکی هستش و هیچ نیازی به کد نویسی ندازه!

در این قسمت هم شما می توانید شکلک و پس زمینه اضافه کنید و تنظیمات مربوط به شکلک ها را انجام بدهید. سعی کنید اول با محیط اسکرچ اشنا شوید بعد به دنبال کد های ان بروید.

تا اموزشی دیگر خدانگهدار

اموزش اسکرچمحیط اسکرچاشناییاسکرچ2تصویری
من برنامه نویس پایتون هستم و به دنیای برنامه نویسی علاقه ی بسیاری دارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید