ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Safa Kamali
Mohammad Safa Kamali
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

روز برنامه نویسان مبارک

به نام خدا
سلام.

امروز گفتم بیایم و به همه ی برنامه نویسان در این پست تبریک بگویم. امروز 11 September هست و روز برنامه نویس.

من بخاطر امروز من می خواهم بخاطر این روز بزرگ یکی از برنامه هایم را با تخفیف بسیار به شما بدهم. من یک برنامه ی Safa Library Manager ساخته ام و قیمت ان را 40 هزار تومان گذاشته ام. ولی به مناسبت این روز قیمت این برنامه فقط 10 هزار تومان هست. اگر این برای معرفی این برنامه یک برنامه ی مدیریت کتابخانه ی پایتون هست که به صورت گرافیکی ساخته شده است. اگر شما برنامه نویس پایتون هستید می دانید برای مدیریت کتابخانه ها در پایتون باید از ترمینال کمک بگیرید ولی این برنامه همین کار را به صورت گرافیکی برایتان انجام می دهد.

عکس هایی از این برنامه:

نمایی از برنامه
نمایی از برنامه
دیدن توضیحات کتابخانه با یک کلیک!
دیدن توضیحات کتابخانه با یک کلیک!
رنگ های سفارشی
رنگ های سفارشی

برای خرید می توانید در تلگرام به ایدی @kamalisafa پیام بدهید.

دوباره روز برنامه نویس رو به همه ی برنامه نویسان تبریک می گویم.


برنامه نویسروز برنامه نویسمناسبت هابرنامه نویسان
من برنامه نویس پایتون هستم و به دنیای برنامه نویسی علاقه ی بسیاری دارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید