ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Safa Kamali
Mohammad Safa Kamali
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مواردی که می توانند ویندوز 11 را به اوج برسانند.

سلام.

ویندوز 11 می تواند از بسیاری جهات بهتر باشد. در لیست زیر انتقادات و مشکلات ویندوز 11 از نظر من امده است. به نظر من اگر این ها درست شود ویندوز 11 بهترین نسخه از سیستم عامل ویندوز خواهد شد.

ضعیف بودن از نظر Drag and drop: مثلا نتوانستن پین کردن یک ایتم به تسکبار.

:(
:(


منو ی استارت ضعیف: منوی استارت ویندوز 10 کاربردی تر از ویندوز 11 هست.

نداشتن پیش نمایش موارد داخل پوشه در file explorer: اگر دقت کنید می فهمید که نمی توانید محتوای داخل پوشه را به صورت پیش نمایش ببینید.


از نظر من این ایده جذاب می باشد: https://youtu.be/xmIBrP3zATA

لطفا نظرتون رو درباره ی این ها بنویسید.

ویندوز 11windowswindows 11انتقاد از ویندوز 11معایب ویندوز 11
من برنامه نویس پایتون هستم و به دنیای برنامه نویسی علاقه ی بسیاری دارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید