ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Safa Kamali
Mohammad Safa Kamali
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چاپ شکلک در پایتون


سلام با اموزش چاپ شکلک در پایتون در خدمت شما هستم.

اگر شما الان دارید این مطلب رو می خونید پس حتما از قدرتمند بودن پایتون خبر دارید. توی این نوشته می خواهم به یکی از ترفند ها و قابلیت این زبان برنامه نویسی قدرتمند اشاره کنم

شما برای چاپ شکلک باید از \U در string استفاده کنید. مثلا کد زیر را در نظر بگیرید.

print(&quot\U0001f600&quot)

کد زیر یک شکلک خنده را چاپ می کند.

عدد 600 شماره ی شکلک هست. خودتان می توانید این عدد را تغیر دهید؛ مثلا 605

خوب فقط می خواستم این ترفند رو به شما یاد بدهم.

تا مطلب بعدی خدانگهدار ...

پایتونpythonچاپ شکلکترفند های زبان برنامه نویسی پایتونترفند پایتون
من برنامه نویس پایتون هستم و به دنیای برنامه نویسی علاقه ی بسیاری دارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید