ویرگول
ورودثبت نام
sahar68
sahar68
خواندن ۷ دقیقه·۴ سال پیش

شرکت های چاپ سابلیمیشن: { بررسی مزایا و معایب این شرکت ها } | حتما بخوانید

بررسی معایب و مزایای شرکت های چاپ سابلیمیشن


در این مقاله میخوام درمورد شرکت هایی که در زمینه ی فروش و تولید مواد خام سابلیمیشن و کلا شرکت های چاپ سابلیمیشن توضیحاتی رو به همراه مزایا و معایب خدمتتون بدم.


نکته ی بسیار بسیار مهم: این مطلب توسط شخص بنده نوشته شده است و هیچ گونه غرض و نیتی نسبت به این شرکت ها ندارم.فقط نظر شخصی خود را منتشر کرده ام.این هارو میگم تا کسایی که تازه وارد این حوزه شدن مثل من گیج نشن و یه کمکی بهشون بشه.


اگه به دنبال تیشرت خام برای چاپ سابلیمیشن هستید پیشنهاد میکنیم سری به وب سایت های زیر که در ادامه خدمتتان معرفی میکنیم بزنید.هم چنین مزایا و معایب خرید هر یک را میتوانید مشاهده کنید.


تیشرت خام عمده سابلیمیشن از کجا بخرم؟

در ادامه میخواهیم فروشگاه هایی را خدمتتان معرفی کنیم که جهت فروش تیشرت خام سابلیمیشن فعالیت دارند و مزایا و معایت خرید از هر یک را برایتان منتشر کنم.


معرفی شرکت های چاپ سابلیمیشن:

1-شرکت چاپ نو

شرکت چاپ نو یکی از شرکت های قدیمی در زمینه ی چاپ سابلیمیشن هستش که هم مواد خام سابلیمیشن میده هم دستگاه سابلیمیشن میفروشه و هم چاپ میکنه.

مزایا:

چاپ نو توی محصولات چوبی خیلی خوب کار میکنه. انواع ساعتها و پازل ها رو داره. پاسخگوییشون سریعه. پشتیبانیشون حرف نداره. در سریع ترین زمان ممکن سفارشهارو آماده میکنن.البته اینم بگم که علاوه بر چوبی خیلی چیزای دیگه رو هم دارن. ولی اون چیزی که بیشتر توجهتونو جلب میکنه کارهای چوبیه.

معایب:

عیبشون اینه که از یه جا به بعد کارهای جدید دیگه نمیارن. خیلی به ندرت و چندماه چندماه یه چیزی رو میکنن.
یه عیب خیلی بزرگشون نداشتن تخفیفه. یعنی شما یه دونه تیشرت میخری مثلا 24 تومن. 200 تا هم بخری همون قیمت حساب میکنن. یا شما 50 هزار تومن خرید کنی یا 15 میلیون تومن هیچ فرقی بین شما نمیذارن و یه هزار تومنم تخفیف نمیدن.


2- شرکت پاپوچاپ

شرکت پاپوچاپ هم یکی دیگه از از این شرکت ها هستش که من باهاشون زیاد کار کردم و راضیم همه جوره.اصلا من کل سابلیمیشن رو از سایت شون و مشورتهاشون یاد گرفتم.


مزایا:

البته این شرکت جزو شرکت های تازه تاسیس توی زمینه هست. یکی از کارهای خوب این شرکت آموزش صفر تا صد چاپ سابلیمیشنه. یعنی من خودم هرچی سوال داشتمو از طریق مقالاتش یاد گرفتم. به جرات میتونم بگم توی اموزش چاپ سابلیمیشن نفر اوله.
یکی دیگشم اینه که در هر زمینه ای مشاوره رایگان میدن. از خرید دستگاه تا نحوه چاپ و نحوه فروش و اینکه چه محصولی رو از کجا بخریم و ...
پایین بودن قیمتاشونم قابل توجه البته به شرطی که گرون نکنن :)


معایب:

یه عیبی که دارن اینه که چون به مقدار کم موادخام تهیه میکنن خیلی سریع تموم میشه و باید چند روزی صبرکرد تا آماده بشه. که خوب عیب کمی هم نیست. ولی باز بخاطر قیمت پایینشون صرف میکنه. کوتینگشونم تست کردم از همه کوتینگهای موجود توی بازار بهتره. شایدم تنها کوتینگی که میشه ازش جواب گرفت.


3-شرکت فتوبهمن

شرکت فتوبهمن هم قبلنا کار چاپی هم خوب انجام میداد. ولی از یه جا به بعد نمیدونم تعطیل کرد یا سپرد دست کس دیگه. در هر صورت زیاد خوشم نیومد از کار چاپیشون. چون فرش سایز بزرگ داده بودم ولی اصلا پلات خوبی نگرفته بودن و کار ضعیفی دادن. اما اینم بگم چیزی که باهاش فتوبهمن رو میشناسن فروش دستگاه و مواد خامه. برای دستگاه من فتوبهمن رو پیشنهاد میدم. پشتیبانیشونم حرف نداره.


مزایا:

دستگاه های سابلمیشن با کیفیت خوبی دارن

پشتیبانیشون خوبه. تنوع کاراشون زیاده. یه سری چیزا داره که فقط خودشون دارن. هیچ جایی هم پیدا نمیشه. ولی بازم میگم نقطه قوتشون دستگاهاشونه و ارزون ترین دستگاهشون از بهترین دستگاه های تولید داخل بهتره. ( مخالف تولید داخل نیستما ولی خداییش خیلی افتضاحه دستگاه ایرانی سابلیمیشن . گفتن تولید داخل باکیفیت نه اینکه جنس بنجل قالب مردم کنی)

معایب:

کارهای چاپی شون خوب نیست

پاسخگوییشون محدود به تایم اداریه.

بعضی جنساشونم گرونتره از جاهای دیگه. مثل تیشرت. این شرکتم مثل چاپ نو هیچ فرقی بین مشتری همیشگیش و مشتری یکبارش قائل نیست. برای خود من خیلی تو ذوقم خورد وقتی چندبار بالای 10 میلیون تومن خرید داشتم ولی دریغ از یک صدتا تک تومن خالی که تخفیف بده. ولی مثلا پاپوچاپ اینو در نظر میگیره همیشه و آدم دلگرم میشه ازش کارهای تعداد رو از اون بخره.



4- شرکت دلخواه پرینت

این شرکتم تولید کننده دستگاه های چاپ سابلیمیشن هستش. حالا علاوه بر دستگاه مواد خام هم تا حدودی میفروشه. البته اگر دستگاهو تحویلتون بده! :)

مزایا:

براساس تجربه شخصیم مزایایی نمیشه نوشت دربارشون. اگر جزو اونایی هستین که عشق تولید داخل رو دارید پیشنهاد میکنم الکی با این عنوانها فریب نخورید. چون تهش به جایی میرسید که دیگه عمرا جنس ایرانی نمیخرید!

معایب:
کیفیت پایین دستگاه و تحویل با تاخیر چند هفته تا چندماهه و پشتیبانی تقریبا صفر رو میشه از معایب این شرکت دونست. طبق تحقیقاتی که خودم داشتم اکثر مشتریاشون هم همین مشکل رو داشتن. یکی دیگش اینکه مثلا کلمپ لیوانتون میسوزه اگر از هر جای دیگه برید کلمپ بخرید نمیخوره به دستگاه.

5- شرکت چاپ متین

چاپ متین یکی دیگه از این شرکت ها هستش البته اینها فقط تخصصی روی چاپ سابلیمیشن فعالیت ندارند مثلا چاپ افست،دیجیتال،لیوان کاغذی و بقیه چیزهاهم انجام میدن.


مزایا:

تقریبا شناخته شدن. ولی زیاد توی سابلیمیش شناخته شده نیستن.خرید از یه جای مطمئن همیشه آدمو دلگرم میکنه. خیال آدم خلاصه راحته.


معایب:

گفتم که زیاد توی سابلیمیشن قدرتمند نیستن. با وجود اینکه شرکت بزرگیه ولی توی سابلیمیشن میلنگن.




نتیجه گیری + درمورد خودم:

در پایان این مقاله باز هم بگم هدفم از نوشتن این مقاله این بود که:

1-اول اینکه من خودم سال 94 بعد اینکه لیسانس هم رو گرفتم متوجه شدم خیلی علاقه مند به طراحی و فتوشاپ هستم و وارد این حوزه شدم.اول از همه با طراحی و کار تو شرکت یه حقوقی داشتم . بدک نبود ولی خوب حقوق کارمندی دیگه:)


بعد یک مدت خواستم کار چاپ رو شروع کنم ولی دیدم پولم نمیرسه. با خیلی شرکتها تماس گرفتم ولی بی نتیجه بود. با پاپوچاپ تماس گرفتم و پیشنهاد دادن که چون پولم نمیرسه دستگاه بخرم باهاشون همکاری کنم. یعنی من جنساشونو توی پیج بذارم و سفارش بگیرم، اونا هم با یه قیمت خوبی به من بدن تا من سود کنم. با قیمتی که من میدادم و از پاپوچاپ میگرفتم توی خیلی از جنسها سود من بیشتر از پاپوچاپ بود. واقعا برای کسایی که اینستاگرام دارن خصوصا خانمها شغل خوبیه. از این جهت هم تنها شرکتیه که دیدم اینطوری کار میکنه. متاسفانه بعدش تصمیم گرفتم خودم دستگاه بخرم. با هزارتا تحقیق رفتم از دلخواه پرینت خرید کردم که ایکاش نمیکردم. با سند میتونم بهتون ثابت کنم که این شرکت بعد از 4 سال هنوز قطعات دستگاه رو کامل تحویل نداده


توی بحث یادگیری چاپ هم باز پاپوچاپ بخاطر آموزش هاش خیلی کمکم کرد. گاهی ساعت 11 شب زنگ میزدم و میزنم همچنان. ولی هیچ وقت نشده بپیچونن. اگر میخواید تست کنید پیشنهاد میکنم زنگ بزنید بهشون. از محالاته وقت نذارن راهنمایی نکنن.


این مقاله رو نوشتم برای کسایی که مثل من خانوم هستند و میخوان وارد اینکار بشن تا توی این اوضاع مالی یه کمکی بهشون بشه، یاد بگیرن و الکی با خریدهای اشتباه پولشون هدر نره.


و بازهم تاکید میکنم این نظر شخصی من هستش و بر اساس تجربه ی کاریم این مطلب رو نوشتم.

چاپ سابلیمیشنچاپ روی تیشرتچاپچاپ روی لیواندستگاه سابلیمیشن
طراح گرافیک و طراح سایتم اما عاشق تولید محتوام.دیدم این روزها به شدت همه دنبال محتوای دست اولن برا همین تصمیم گرفتم بازم کارم رو تو ویرگول شروع کنم:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید