ویرگول
ورودثبت نام
ثمین
ثمین
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اسلایم

امروز خیلی سرگرمی های جدیدی تو دنیا اومده . البته من به عنوان یک ده شصتی ترجیح میدم سرگرمی برای خودم یا بچم تهیه کنم که باعث بشه تحرک داشته باشیم . اما امروزه تو اپارتمان ها نمیشه هر بازی کرد. زندگی ها تحت تاثیر سیستم مکانیکی قرار گرفته . باید دنبال بازی هایی باشیم که بتونیم تو خونه راحت بازی کنیم . تازگی ها تو خیلی از مغازه ها وسایل سرگرمی جدیدی موجود شده . من خودم تازگی ها با اسلایم بصورت اتفاقی تو پیج های اینستگرامی اشنا شدم. فیلم های خیلی باحالی دارند . واقعا بنظر من یک سرگرمی جدیدی هست که به راحتی میشه تو خونه با بچه ها دور هم بازی کرد. (البته منم تجربه خرید اسلایم بی کیفیت رو داشتم که خیلی تحربه وحشتناکی بود ) و چون معتادش شدم گشتم تا حایی رو پیدا کنم که خودشون تولید کننده باشند. برای خرید هم من خودم سایت بلو اسلایم رو میتونم پیشنهاد بدم .

ادرس سایت رو هم براتون میذارم .

https://blueshop2020.com/

خرید با تجربه خوبی داشتم . از همه مهم تر پاسخ گویی سریعی هم دارند.

اسلایمبلواسلایمفیجتواتراسلایماسلایمخامهای
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید