ویرگول
ورودثبت نام
Sahar Kamyabi
Sahar Kamyabi
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

منِ مهندس عمران رو چه به یادگرفتن محتوا؟؟

داستان من و باشگاه محتوا
داستان من و باشگاه محتوا



شاید بد نباشه اگه مثل من اول یک مسیر جدید تو زندگی‌تون هستین و می‌خواین یه مهارت جدید رو شروع کنید ولی شک دارید به شروعش، تنها ۲ دقیقه وقت بذارین و این تجربه‌ی ساده رو بشنوین تا شاید مثل من بتونید یکی از مسیرهای درست زندگی‌تون رو پیدا کنید.

تو این یه سال که مسیر زندگی‌ام یکم چرخید (البته یکم که چه عرض کنم تو این مسیر من دستی رو با سرعت ۱۲۰کشیدم کلا یه دور۳۶۰ درجه رو زدم?) این سوال همیشه‌گی من از خودمه البته از خدا که پنهون نیست از شما هم نباید پنهون باشه، هنوز به جوابش نرسیدم? البته که همین تفاوته که مسیر رو برام جذاب تر کرده...

داستان آشنایی من و #باشگاه_محتوا

نقطه‌ی آشنایی من ، استوری های اینستا بود. مثل هر کار دیگه تو زندگیم که تا زیروبَم یه چیز رو درنیارم انجامش نمیدم، از دوره‌ی قبل باشگاه محتوا، این مجموعه رو زیرنظر گرفتم. نوبت به دوره‌ی چهارم که رسید دلم رو زدم به دریا و وارد اولین ماراتُنشون شدم، مثل همیشه با خودم گفتم من که قبول نمیشم، ولی بر خلاف انتظارم قبول شدم و شدم یکی از اون ۵۰ نفر.

تو این مسیر فهمیدم سطح دانش‌ام در مورد محتوا، زیر خط فقر قرار داره و چقدر هنوز هیچی نمی‌دونم ...

با آدمایی هم‌قطار شدم که بی‌ریا هرچه که می‌دونستن رو با ما به اشتراک می‌ذاشتن و هیچ چیزی رو از ما دریغ نمی‌کردند.

بذارین خلاصه بگم، اگه مثل ۳ماه پیش من نقطه‌ای از زندگی‌تون قرار گرفتین که دیدین برای یادگرفتن اصولی محتوا باید تصمیم بگیرین که چه کار کنید، مثل من دل رو به دریا بزنید و شک نکنید برای ارتباط با خانواده #باشگاه_محتوا. اگه میگم خانواده چون دقیقا تو این خانواده پدری حامی، مادری دلسوز و راهنمایانی از خواهر مهربان‌تر دارین که قدم به قدم باهاتون تو این مسیرهمراه می‌شن

مطمئن باشید مسیر درستی رو براتون چیدن و تو این مسیر روشنایی راه‌تون هستند.

تو باشگاه محتوا، قراره مثل یه باشگاه واقعی عرق بریزید و عضلات مغزتون رو با وزنه‌ی محتوا شکل بدین?

پای سختی‌های شیرین‌اش بمونید و مطمئن باشید آخرش پدر مجموعه نتیجه‌ی تلاش‌هاتون رو به بهترین نحو میدن? بیشتر این مورد رو توضیح نمی‌دم که خودتون تجربه‌اش کنید?

و البته که تو این مسیر درسته خیلی جاهاش ممکنه براتون سخت باشه و به قول بچه‌های گروه زخمی تکالیف بشین، ولی به قول پدر مجموعه، آقای داریان

اجازه بدین از زخماتون نور بزنه بیرون?

حالا با تمام این تفاسیر منتظر عضلات خوش‌تراش‌اتون باشیم یا چی؟ ?

contentmarketingتولید محتوابازاریابی محتوا
آزاد و رها در دنیایی که به فنا سوق پیدا کرده حرکت میکنم...بدون تعلق خاطر به هیچ چیز...کمی ورزش،کمی از دنیای دیجیتال،کمی از دنیای مهندسی عمران، کمی از مدیریت پروژه بی ادعا می دانم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید