ویرگول
ورودثبت نام
سحرسلطان زاده
سحرسلطان زاده
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

باهم به دنیای سئو نگاه کنیم

به نام حق
سحرسلطان‌زاده هستم، دانشجوی ترم 2 رشته مهندسی نرم‌افزار گرایش برنامه‌نویسی در مقطع کاردانی درحال تحصیل هستم.
درسال 98 دیپلم ریاضی‌وفیزیک رو گرفتم. بعد از اون به دلیل علاقه ای که به فناوری های روز دنیا و برنامه نویسی های پیشرفته داشتم تصمیم گرفتم تو دانشگاه رشته برنامه‌نویسی رو انتخاب کنم.
ترم دوم، واحد کارورزی رو برداشتم که باعث شد برای پاس‌کردن کارآموزی بدنبال یک شرکت برنامه‌نویسی باشم(البته منکراین نمیشم که چون اندک‌ترم بودم هیچ‌جا قبولم نمی‌کردن ؛) ).
تو همین برهه از زمان توسط یکی از دوستان با آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر آشنا شدم و حالا یکی ازمتخصصان تیم سئوسایت این مجموعه هستم.
این اولین تجربه کاری من تو حوزه‌ای هست که درحال حاضر مشغول به تحصیل توی اونم و خب کار تو چنین محیطی با همکاران خوب و یک مدیر باانگیزه تجربه خیلی جالب و دل انگیزیه.

آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر
آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر

باید بگم اگه انتخاب هاتون در مسیر رشد و یادگیری و کارهای مثبته(هر انتخاب و کاری که خوب و مفیده برای روح، جسم، شخصیت، تخصص و...)که دمتون گرم و آینده از الان داره بهتون لبخند میزنه.
اگه هم ناخواسته و خواسته، نادانسته و دانسته دارین انتخاب های نادرستی می‌کنین یادتون باشه که خودتون رو با جملات:
حالا از شنبه
یکبار که چیزی نمیشه
نمیشه و نمی‌تونم
گیر ندین بابا اَه ...
گول نزنین. اثر پروانه ای میگه بال زدن یک پروانه میتونه خیلی چیزارو تغییر بده، انتخاب های ما که دیگه جای خود داره.
در پایان باید بگم که با هر انتخابی که انجام میدید، آیندتون رو شکل میدید. پس بادقت انتخاب کنین.
با آرزوی موفقیت برای هممون.
*یاعلی*

اکانت اینستاگرام من : shr_soltanzade
اکانت مداد من : https://medad.io/@saharsoltanzade1379/

سئوسایتسحرسلطان زادهسئوseoآژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر
سحرسلطان زاده ؛ متخصص سئو در آژانس دیجیتال مارکتینگ میانبر https://mianborco.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید