ویرگول
ورودثبت نام
سحر نژادچاری
سحر نژادچاری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

من از تخم مرغ متشکرم

تخم مرغ عزیز! من ازت متشکرم؛ بابت تموم روزهایی که حوصله نداشتم آشپزی کنم و تو فرشته نجاتی برای این گرسنه شدی.

بابت روزهایی که چیزی تو خونه نداشتم و تو تنها داراییم بودی!

رفیق روزهای بی حوصلگی و دوران مجردی ازت ممنونم که همه جا پابه پام بودی.

یادمه وقتی مدرسه می رفتم تو بهترین گزینه برای حرص دادن یک کلاس بودی!

تو بهترین رفیق برای شوخی های خرکی هستی و می تونی در لحظه گندی بزنی که جمع کردنش سخته!

تو حتی تو علمم یک گره بزرگی! اول تو بودی یا مرغ؟

تو ماده اصلی شیرین ترین خوراکی های دنیایی، تو نباشی چطور کیک تولد خوشمزه داشته باشیم آخه؟ آقا بدون نون خامه ای مگه میشه زندگی کرد؟

هفت سین بدون تخم مرغ رنگی آخه؟

از نظر من تو وفادارترین غذایی لعنتی؛ ازت متشکرم.

تخم مرغمرغتخم طلامودب باشیم
مربع عشقی من؛ سفر، نوشتن، موسیقی، رانندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید