ویرگول
ورودثبت نام
sahelmosavi
sahelmosavi
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

آخرین روز هفته

پنجشنبه است.
آخرین روز از یک هفته کار و زحمت.
یک هفته تلاش برای زندگی.
یک هفته تلاش و خستگی.
یک هفته انتظار برای روز جمعه که استراحت و شاید کمی تفریح که با این هوای گرم و هزینه ها، همان گزینه در منزل ماندن و روبروی کولر دراز کشیدن انتخاب می شود.
حالا اگر هم بودجه رسید،یک بستنی بگیریم و روبروی کولر یک فیلم اکشن ببینیم چه بهتر.
ولی از اونجایی که من خیلی عاشق آشپزخانه و آشپزی هستم با وجود تمام خستگی که داشتم تصمیم گرفتم به آشپزخانه بروم و یک چیزی درست کنم تا بچه های برادرم که شب می‌آیند فقط با چهره خسته من روبرو نشوند.
آخه اونها عادت دارند شب جمعه یا جمعه و تعطیلات پیش من می‌آیند و از اونجایی که عاشق دست‌پخت من هستند،سعی می کنم در حد توانم خوراکی های خوشمزه براشون درست کنم.
پس بلند شدم تنبلی را گذاشتم کنار و دست بکار شدم.
در یخچال رو باز کردم ببینم چه چیزهایی دارم و چون شیر و ماست نداشتم تصمیم گرفتم به جای کیک و کاپ کیک،حلوا درست کنم.
و بالاخره بر تنبلی خودم چیره شدم و حلوا درست کردم.
بالاخره امروز هم گذشت و فردا جمعه ای زیبا خواهد بود.
روزی برای استراحت و آمادگی برای هفته ای جدید.

هفتهروبروی کولر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید