ویرگول
ورودثبت نام
سعیده محمودی
سعیده محمودی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آخرین الگوریتم SEO

اگر شما هم مثل من در زمینه SEO در حال فعالیت هستید حتما در چند وقت گذشته با طوفان جدید آپدیت همراه شدید.

من میتونم بگم که آپدیت جدید گوگل خیلی پیش تر از قبل گرد و خاک به پا کرد و خیلی خیلی همه لینک ها را تحت الشعاع قرار داد به این صورت که سایتی که مدتها لینک یک تا 3 بود رو به لینک 10 منتقل کرد.....

و سایتهایی که اصلا نبودن به صفحه یک آورد

من درباره خلاصه تجربه خودم و تحقیقاتی که در این بخش کردم توضیحات رو میگم شما هم اگر در این زمینه تجربه ای دارید حتما با من در میان بگذارید

1- موضوع اول اینکه محتوای وب سایت باید کاملا مفهومی باشه یعنی چی یعنی اگر وب سایت فروشگاهی داری و برای آپدیت شروع کنی تولید مقاله هر چقدر هم مقاله شما عالی و بی نقص باشه و سایت دیگری با محصول بیشتر در همان حوزه باشد و مقاله کمتری هم داشته باشد امتیاز بیشتری خواهد گرفت یعنی باید بدانی کاربر بدنبال چه چیزی هست و در هما بخش کار کنید

2- مورد دوم اگر به هر دلیل عقب گرد در وب سایت داشتید حتما کلیه محتوای لینک مورد نظر و لینکهای مرتبط به اون رو بازنویسی کنید

3- در بک لینک سازی و رپورتاژ سعی کنید از سایتهای مرتبط استفاده کنید

4- حتما و حتما بر روی ریسپانسیو و کاربرپسند بودن سایتتون کار کنید

5-و یکی از مهم ترین موضوعات سرعت وب سایت شما هست که باید خیلی عالی باشد.

6- و در نهایت لینک سازی مخفی میتونه به سایت شما ضربه بزند.

وب سایتوبلینک سازی
من سعیده محمودی هستم عاشق دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و بیشتر از همه ساخت استراتژی برای طراحی سایت، فروش بهتر، سئو و .... اگر دوست داشتید با من در این بخشها گپ بزنید خوشحال میشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید