ویرگول
ورودثبت نام
سجاد طلوع پیله ور
سجاد طلوع پیله ور
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

سجاد طلوع پیله ور

ابتدا درباره خدماتی که توسط سجاد طلوع پیله ور و تیم وب لیزا عرضه می شود :

تیم وب لیزا در زمینه بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر، تولید محتوای یکتا و سئو شده، بهینه سازی وب مسترتولز، ساخت حرفه ای بک لینک، بازاریابی اینترنتی و همچنین تولید مقالات مرتبط با سئو و طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی فعالیت می نماید.

در واقع تیم وب لیزا در جهت راه اندازی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می نماید.

زمان تولد: 17 شهریور 1383

محل تولد: ایران،مشهد

محل زندگی: مشهد

سال شروع فعالیت تجاری:99-1398

بیایید با هم کمی راحت تر باشیم و بیشتر گپ بزنیم!

اولین بار سال 1398 وارد دنیای مجازی شدم. اون موقع وب سایت های فروشگاهی یا فروش آنلاین زیاد تو ایران نبود و بیشتر همه حضوری خرید میکردند.  البته وب سایت های زیادی هم بودند ولی مردم اعتماد زیادی به خرید اینترنتی نداشتند.

از همون روزهای اول سعی کردم نگاهم رو خاص کنم! در سن 16 سالگی با بررسی یک سری شرایط خاص، مطالعه چند مقاله و مشاوره با چند فرد موفق و مطلع متوجه شدم، دنیای آینده قطعا دنیای فضای مجازی و بیزینس آینده  تجارت الکترونیک خواهد بود(امروز هم به وضوح می بینید که بازار تجارت الکترونیک در سراسر جهان حرف اول را می زند). از همان ابتدا با توجه به علاقه و البته شور و هیجان نوجوانی وارد بحث امنیت وب سایت های اینترنتی شدم و تو همون سالها و خیلی زود اطلاعاتم رو در این زمینه به میزان زیادی افزایش دادم به طوری که خیلی راحت می تونستم کارهایی که میخوام رو انجام بدم …

اما برحسب یک اتفاق عجیب و به یادماندنی، راه زندگی من عوض شد و وارد عرصه جدیدی به نام سئو کار یا طراح سایت شدم!

خب عبارت سئو به معنی بهینه سازی موتور جستجو است و کسی که این کار را می کند سئوکار می نامیم  . منظورم اینکه راهی رو شروع کردم که قرار بود آخرش سئوکار بشم. پس از ساخت وب لیزا و آشنایی با ابزارهای وردپرس به شدت علاقه مند به کسب درآمد از طریق تجارت الکترونیک شدم. آن روزها شرکتهای بزرگی مثل گوگل در دنیای مجازی خودنمایی می کردند، پس از همان ابتدا علاقه ای خاص به شرکت گوگل و نوع فعالیتش پیدا کردم. بیشتر دنبال پیشرفت در زمینه ساخت و مدیریت وب سایت بودم.

طی سالهای 1398 تا 1400 من  حدودا 50 مقاله با رنکینگ مناسب در گوگل ارائه دادم ، کارهای پشتیبانی سایت، امنیت سرور، طراحی سایت و خلاصه همه کارهایشان به جز تولید محتوا و مدیریت را انجام دادم. هرگزززز نمی توانید حدس بزنید در این مدت، درآمد من از این کارها چقدر بود!! پس خودم این مورد را عرض می کنم : 0 تومان !

پس از بررسی وضعیت بازار مجازی و البته با توجه به علاقه  به سئو، شروع کردم به مطالعه مباحث بروز مرتبط با سئو و البته طراحی و آماده سازی یک سایت  به نام وب لیزا جهت راه اندازی یک بیزینس جدید. سایت وب لیزا در تیرماه سال 1398 افتتاح شد و با تجربه و دانش گذشته محمد سجاد طلوع پیله ور  و البته مطالعات جدیدش در طی مدت زمان کوتاه 5 ماه به رتبه های بالاتر در گوگل رسید (رتبه ای که سایت های بسیار بزرگ و مدعی آن زمان برای رسیدن به آن شب و روز کار می کردند) و در اتفاقی کم نظیر و استثنایی از همان زمان تا به امروز همواره رتبه بالایی باقی مانده است (همواره گفته ام که بالا آمدن سخت است اما بالا ماندن خیلی سخت است …).

امروز اگر احساس می کنم می توانم به شما کمک کنم و مشاوره بدهم، تنها دلیلیش این است که واقعا در طی سالهای گذشته به شرایط بسیار مطلوبی در این بازار مجازی رسیدم و از طرفی علاقه بسیار زیادی به آموزش و مشاوره دادن به دیگران دارم تا بتوانیم درکنار هم یک کشور پیشرفته و واقعا درحال توسعه بسازیم.

طراحی سایتسئوطراحی سایت مشهدطراحی سایت حرفه ایسئو مشهد
سجاد طلوع پیله ور طراح وبسایت و سئوکار مجموعه وب لیزا و چند وبسایت دیگر....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید