ویرگول
ورودثبت نام
شهروند معمولی
شهروند معمولی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

پس گرفتن پول از اسنپ فود بدون نصب آپ

سلام من یه شهروند معمولی هستم که میخوام تجربه خود از خرید دیروزم از اسنپ فود بگم . ساعت حدود 11:15 شب بود که یه سفارش تقریبا 500 تومنی از سوپر مارکت ثبت کردم و قرار بود حدودا 11:50 برسه . ساعت 12 شب چک کردم دیدم عه ، سفارشم لغو شده :)) ، زنگ زدم به کارشناساشون که چرا لغو شده سفارش من ، گفتن پیک نداشتیم و بعدشم سوپرمارکت بست :))) خب مرد حسابی خود نمیدونی پیک نداری ؟؟ از اولش بگو نذار مشتری سفارش ثبت کنه ! خلاصههه تیکت زدم برا اسنپ فود پول رو بزن به کارتمون 12 و خورده ای بود زنگ زدن به ما ارتباطی نداره از اسنپ اکسپرس اقدام کن . خلاصه تیکت زدیم اونور که اقا پول مارو از کیف پول برگردونین به حساب . جوابشون جالب بود گفتن یا خرید دوباره داشته باش یا آپ بریز از طریق اون پولتو برگردون !! خلاصه کلی کلنجار رفتیم تهش هیچی جز عصبانیت از اینکه چرا برای عودت پولم باید یه اپ دیگه نصب کنم چیزی عایدم نشد . برآن شدم که برم سایت اتحادیه کسب و کار های مجازی ازشون شکایت کنم . خلاصه شکایت کردم و فرداش زنگ زدن که آره باید آپ بریزی و غیر از این نمیشه منم دوباره تاکیید کردم آپ نصب نمیکنم در نهایت گفت شماره کارت بده که پولتونو برگردونیم . شماره کارت دادم بگذریم که چندبار زنگ زدن که نمیشه فلان و این حرفا ولی من کوتاه نیومدم و مجبور شدن کارت به کارت کنن هزینه رو .

ضمنا یادم رفت بگم اینقد بدم اومد از برخورد این عزیزان که درجا اپ اسنپ فودم پاک کردم :)

اگر تجربه مشابه داشتین برام بنویسین

اسنپ فودکیف پولبازگشت وجهاسنپ اکسپرس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید