ویرگول
ورودثبت نام
Sajjad Boodaghi
Sajjad Boodaghi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

Save24.ir: اشتراک‌گذاری سریع فایل و متن

بعضی وقتا که میخواستم یه فایل کوچیک یا یه متن کوتاه رو برای یه نفر دیگه و یا حتی برای خودم روی یه سیستم دیگه بفرستم دلم میخواست یا راه ساده و سریع وجود داشته باشه. گزینه‌های زیادی جلو روم بودن ولی هیچ کدون اونی نبودن که من می‌خواستم. در واقع این راه‌ها به فکر من میرسه:

1- ارسال از طریق ایمیل

2- ارسال از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها مثل تلگرام و واتساپ (ف.ی.ل.ت.ر.ش.د.ه)

3- قرار دادن روی یک سایت اشتراک فایل

4- ارسال از طریق اپ‌های اشتراک‌گذاری مثل Shareit و Zapya

5- انتقال از طریق کابل و USB flash

همه‌ی این راه‌ها خوبی‌ها و بدی‌های خودشون رو دارن. اما من به دنبال یه راهی بودم که سریع باشه، نیاز به login کردن توسط کاربر نداشته باشه، نیاز به نصب هیچ برنامه‌ی خاصی هم نداشته باشه و فقط با داشتن اینترنت و یک مرورگر بشه این انتقال یا اشتراک‌گذاری رو انجام داد.

این شد که سایت save24.ir رو درست کردم.

تو این سایت شما میتونید به نام یک نفر یک فایل یا متن رو بارگذاری کنید. تا اون شخص با وارد کردن نام خودش بتونه به اون محتوا دسترسی داشته باشه.

در صورتی که بخواید محتوای شما توسط همه قابل دسترس نباشه، میتونید براش رمز انتخاب کنید و اون رمز رو در اختیار گیرنده قرار بدین.

شما میتونید یک متن نه چندان طولانی (هزار کاراکتری) و یه فایل که حداکثر 4 مگابایت باشه رو بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که save24 برای اشتراک‌گذاری فایل‌های کوچیک مثل فایل‌های word و pdf و یا قطعه‌کدها درست شده و برای به اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ طراحی نشده.

همونطور که از تصویر مشخصه محتوا برای 24 ساعت توی سایت باقی می‌مونه و بعد از اون پاک میشه.

برای دریافت محتوا، گیرنده باید نام خودشو تو بخش دریافت وارد کنه و البته در صورتی که رمز داشته باشه باید رمز رو هم حتماً وارد کنه.

امیدوارم این سایت مورد استفاده‌ی شما قرار بگیره.

خوشحال میشم نظرتون رو در موردش بخونم.

اشتراک‎گذاریبارگذاریآپلودایدهshare
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید