ویرگول
ورودثبت نام
علی محمد صلاحی
علی محمد صلاحی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

اعتقاد به رواج آیین و افکار نو

و نیز این مَثَلی است برای شما:

چه بسیار کسان که می‌خواستند دیوِشان را از خود بیرون کنند و خود به گراز بدل شدند.

آن را که پارسایی کاری‌ست دشوار، می‌باید از آن برحذر داشت تا که پارسایی او را راهِ دوزخ نشود: یعنی راهِ پلیدی و آلودگیِ روان.

  • ما فقیر هستیم اما خوش‌سلیقه‌ایم.

یک باور درست در مورد من وجود دارد که چون عینک می‌زنم؛ روشنفکرم.

اسکیموها همهٔ عمرشان را بین یخ‌ها سر می‌کنند اما هیچ تک‌واژه‌ای برای یخ ندارند.

توجه داشته باشید که نتیجه حاصل از یک سخن کوتاه و یک گفتار بلند، برابر است.



(◔ ◡ ◔) دربارۀ من:

? علی محمد صَلاحی هستم، نویسنده کتاب شاهراه‌وب و ده‌ها مقاله گسترۀ بازاریابی دیجیتال، مدرس دوره‌های آموزشی آنلاین و وبینار همچنین مشاور و آسیب شناس کسب و کارهای مجازی. به مدیران و کارآفرینان کمک می‌کنم که کسب‌وکارشان را در دنیای دیجیتال بهینه‌سازی کنند تا به درآمدهای بیشتری برسند. از نظر من یکی از مهم‌ترین دلایل شکست در دنیای دیجیتال، باور نداشتن آن است!

? تولید محتوا: علی محمد صلاحی

? پانوشت: انجام هر کار محالی در واقعیت، غیرممکن در دیجیتال، نیست!

? شعار: دنیای دیجیتال، دنیای آرزوها!

? وبسایت: www.alisalahi.ir

open mindافکار نوعلی محمد صلاحی
علی محمد صلاحی هستم، به افراد کمک می‌کنم که کسب‌وکارشان را در دنیای دیجیتال بهینه سازی کنند و درآمدهای فوق‌العاده‌ای به‌دست بیاوردند. www.alisalahi.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید