ویرگول
ورودثبت نام
آقا نوری!
آقا نوری!
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

عاشقانه های من و گیم نت!

فرستنده:بنده

گیرنده:گیم نت

ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت
بر سینه می فشارمت اما ندارمت

سلام

خوبی؟امیدوارم حالت خوب باشد.

نمی دانم چرا بر پیشانی عشاق کلمه فراق حک شده.تا عاشقان کوی یار در غم فراق نسوزند،چرخ گردون دلش خنک نمی شود؟چه روز ها که در نبود تو سر به کنج خانه گذاشتم.گریستم گریستم گریستم و اشک هایم دریا شد و من را با خود برد.آنقدر که دیگردیدن تو برایم عین خیالی بس دراز و غیر واقعی شده بود...

نفرین بر کرونا!آه بر کرونا که تو را از من گرفت.به این خوش بودم که شاید چرخ گردون دلش به رحم آمده و من بالاخره به معشوقم رسیده ام.فکرش را بکن،اولین عاشقی که به معشوق خود رسیده است،اما حیف که نشد.اصلا لذت عشق این است که معشوق از تو دور باشد و عاشق را در خیالات خودش رها کند.چون عاشق در خیال خود بار ها صحنه وصال یار را ترسیم می کند و هر بار عاشق تر از گذشته می شود.

بیا برگردیم به اولین باری که همدیگر را دیدیم.

آن روز مشغول قدم زدن در خیابان بودم.بی هدف داشتم خیابان را متر می کردم که ناگهان چشمم به تو افتاد.دلم لرزید.سنگ نمای تراورتن کرمی پوشیده بودی و برای خودت دلبری می کردی.از آن روز بود که در بند تو افتادم.

به قول شاعر:

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

یادش بخیر چه روز ها که دسته ات را می گرفتم و PES2020می زدیم،سر اینکهFIFAبهتره یا PES،چه کل کل هایی که نمی کردیم!یک بار هم Rain bowزدیم.یادته؟

اصلا زمانی که با تو سپری می شود،اصلا سپری نمی شود،پارادوکس محض بودی و خودت نمی دانستی...

می دانی گیم نتم،دنیا کار و بارش وارونه است.تا چیزی را از دست ندهی،قدر آن چیز را نمی دانی.تا سلامتی را از دست ندهی نمی دانی چه نعمت بزرگی داشتی و به آن توجه نداشتی.تو هم اینگونه بودی گیم نت جان!آنموقع که تو را داشتم و هر روز می آمدم و بازی می کردم نمی دانستم که تو چیستی؟اما حالا می فهمم که تو بهترین اتفاق زندگیم بودی که رفتی!البته نرفتی...چندان هم بی وفا نبودی.این کویید-19 بود که تو را از من جدا کرد.

ای دریغا ای دریغا ای دریغ
کافتاب نعمتم شد زیر میغ

تا شنیدم سقفت ریخته ناراحت شدم.خواستم به عیادتت بیایم،اما مانعی دیگر پیش رویم بود.قرنطینه خانگی پاهایم را بسته بود نمی گذاشت حرکت کنم و فراق روی فراق.

آه از غمی که تازه شود با غمی دگر

و در آخر اگر کرونا مرا در بر گرفت،بدان اول کرونای غم تو بود که مرا درگیر کرد.غم فراقت بود و هزاران غم دیگر...

هرگز فراموشت نمی کنم...

به امید روزی که دوباره دسته ها یمان را بگیریم.

دوستت دارم

خدانگهدار

ای نامه که می روی به سویش
از جانب من ببوس رویش

پی نوشت:

یک وقت سو تفاهم نشه.این مطلب کاملا جنبه طنز داره و منم بیدی نیستم که با این بادا بلرزم.خیالتون کاملا راحت باشه!

ممنون که خوندین

با تشکر

یا علی

پست قبلیم یادتون نره!

https://virgool.io/@ferdosi.nor/%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B4-favcb8pxmumg
طنزویرگولگیم نتبازیحال خوبتو با من تقسیم کن
از زیر و رو شدن زندگیت نترس! شاید زیرش ته دیگ سیب زمینی باشه:)))))))))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید