ویرگول
ورودثبت نام
آقا نوری!
آقا نوری!
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

مستر آجو جواب می دهد!

سلام دوستان

واقعا چرا فک میکنید مستر آجو با قصد و غرض به حرفاتون گوش نمیده.فکر بد نکنید و یه طرفه قضاوت نکنید.جریان جواب ندادن مستر آجو از این قراره که:

بنده در خانه نشسته بودم که تصمیم به انتقاد از استارتاپ ویرگول و حومه گرفتم.از این رو با مستر آجو تماس حاصل نمودم...

+اه...خسته شدیم از دست این ویرگول مزخرف

بذار یه زنگ به آجو بزنم ببینم چیکار میتونه بکنه.اعصابمونو به هم ریخته...

بییییییییییییب بییییییییییییییییییییب بیییییییییییییییییییییب

در همان حال گوشی مستر آجو:

دیشتارادیداین رادارادیاین دیشتارادیداین رادارادیاین دیشتارادیداین رادارادیاین

-ببینم کی زنگ میزنه...اع قط شد،نورالدینه...بذار دوباره زنگ بزنم.

+ای بابا چرا قط کرد؟وایسا دوباره بزنم.

#مشترک گرامی،فردی که دارید با آن تماس می گیرید اشغال است.لطفا بعدا تماس حاص فرمایید.

+ای بابا.چرا اشغاله؟با کی داره صحبت میکنه؟وایسا دوباره بگیرمش.

-عجبا.خودش زنگ میزنه بعد اشغاله...دوباره می گیرم

#مشترک گرامی،فردی که دارید با آن تماس می گیرید اشغال است.لطفا بعدا تماس حاص فرمایید.

+یعنی چی؟نکنه اون داره به من زنگ میزنه...صبر کنم اون بزنه

-اه چرا جواب نمیده؟آها داره منو میگیره،الان دوباره میزنه

5دقیقه بعد...

-نکنه اونم منتظره تا بهش زنگ بزنم.وای چرا الکی وایسادم

+ای بابا.اینکه زنگ نمیزنه.فک کنم وایساده من بزنگم خسیس...

#مشترک گرامی،فردی که دارید با آن تماس می گیرید اشغال است.لطفا بعدا تماس حاص فرمایید.

+ای بابا.اه.عجب آدمیه.خب یه ذره نمی تونی انتقاد پذیر تر باشی.ویرگول داره به فنا میره بعد تو جواب مخاطباتو نمی دی؟عجبا!!!

اه

و این گونه شد که نه تنها ویرگول درست نشد،بلکه مستر آجو هم جواب مارا نداد...

جواب ناله ی مارا نمی دهد دلبر/خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود




پی نوشت:

دوستان بنده به پیشنهاد یکی از دوستان پست قبلیمو تبدیل به پست مسابقه کردم.یه وقت سوء تفاهم نشه!

امیدوارم خوشتون اومده باشه

نوکرم

یاعلی

راستی یادم رفته بود:

https://virgool.io/@ferdosi/%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AD%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-hythu1zdd6hn
مستر آجو جواب می دهدمسابقه دست اندازحال خوبتو با من تقسیم کن
از زیر و رو شدن زندگیت نترس! شاید زیرش ته دیگ سیب زمینی باشه:)))))))))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید