ویرگول
ورودثبت نام
S1091
S1091
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کسب درآمد از سرویس اشتراک ویدیو آی فیلو

سلام دوستان امروز میخوام یک سرویس اشتراک ویدیو عالی رو بهتون معرفی کنم که میتونید از اون کسب درآمد کنید.

از نظر من این سرویس اشتراک ویدیو از آپارات بهتر هستش،من 6 ماه در آپارات فعالیت کردم آخرش هم

هیچی.

این سرویس اشتراک ویدیو اسمش آی فیلو هست،بازدید کننده و کاربران این سرویس اشتراک ویدیو هر روز رو به افزایش است.

این سرویس اشتراک ویدیو شاید برای شما اول درآمد خوبی نداشته باشد ولی با ارتقاع سطح درآمد و آپلود بیشتر ویدیو از درآمد خوبی بهرمند میشید،کاربرانی هستند که از این سرویس اشتراک ویدیو درآمد میلیونی دارند.

به نظر من وقت خودتون رو صرف آپارات نکنید چون آخرش برای شما سودی نداره.

اگه میخواید از این سرویس اشتراک ویدیو درآمد داشته باشید و حمایت کنید باید ثبت نام کنید.

آی فیلو
آی فیلو





سرویس اشتراک ویدیوآی فیلوکسب درآمد
من در سرویس اشتراک ویدیو آی فیلو فعالیت میکنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید