ویرگول
ورودثبت نام
salehkhoshi
salehkhoshi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خوشی خوانساری | آقای خوشی

من و بچه خواهرام دنیای من در ارامش خانواده ام خلاصه می شود.
من و بچه خواهرام دنیای من در ارامش خانواده ام خلاصه می شود.

به نظر شخصی خودم هر کسی که در این دنیا از لحظه های زندگیش لذت نبرد باخته و اینکه بدنبال اینکه روزی بیاید که بتوانم در کنار خانواده ام خوش بگذرونم و روز خوشی را داشته باشم اون روز تو دیروز و روزهای گذشته توست که برای دیگران خرج کردی ، زندگی تو خانواده تو مهمترین چیز توست با تمام وجود قدر لحظه هاتونو بدونید که افسوس نخورید. من تا به امروزم زندگی کردم و خدا را شکر میکنم. زندگی زیباااااااست حتی در سختی ها























































































خوشی خوانساریصالح خوشی خوانساریآقای خوشی خوانساریخوشیاقای خوشی
صالح خوشی خوانساری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید