ویرگول
ورودثبت نام
salehkhoshi
salehkhoshi
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

روایتگرباش, روایتگرم, گوشی همراه من

روایتی دارم از روزهای آشفته از بلای جان انسان این گوشی های کوچک غول آسا که در همه جا خودنمایی می کنند ، کسب و کارهایی که حتی در رختخواب ها هم هر روز صبح با ربات ها پیگیری می شود ، استارتاپ های عالی و پردرآمد که با گوشی همراه خودمان آنها را کنترل می کنیم. حتی صاحب کارخانه ای که با گوشی خودش از طریق دوربین های مدار بسته کارمندهای خودش را در حال انجام کار چک میکنه ، و از کلیپ هایی که از کسب و کارش هست نوع تولید و خدماتش در پیج یوتوب و اینستاگرام خودش اشتراک گذاری میکنه و فروشگاه انلاینی که ادمین سایت و پیج های مختلف خودش هست سفارشات روزانه ثبت شده را بررسی میکنه ، این مطالبی که گفتم روی خوش سکه بود آن روی دیگر هم ماجراهایی دارد.

زندگی آنلاین و ارتباط گرفتن با گوشی همیشه همراه
زندگی آنلاین و ارتباط گرفتن با گوشی همیشه همراه


شاید پیش خودتان بگین چرا گفتم آشفته و بلای جان در حال رانندگی این گوشی بلای جان می شود پیامک زدن در پشت فرمان و دیدن پست ها و این عادت اشتباه روزانه برایمان تکرار می شود، من چند وقت قبل موتور سواری را دیدم که با گوشی خود با یک دست به فرمان موتورش و یک دست به گوشی و یک چشم به پایین و یکی دیگر به جلو در حال پیامک زدن و چک کردن گوشی موبایل خودش بود، از این مطلب بگذریم می خوام درباره استفاده کردن از گوشی همراه خودم برای شما توضیحی بنویسم من وقتی یه متن یا پست که تو هر پیجم میگذارم تو همجا اشتراک گذاری نکنم اروم نمی ‌گیرم این عمل بازخورد خوبی هم برام داشته البته همیشه هم منبع رو میزنم مگر اینکه محتوای آن از خودم باشه

ساخت اپلیکیشن محصولات خودم یکی دیگر از چیزهایی بود که خیلی در پیشبرد کارم تاثیر داشت و همیشه تلاشم این هست محتوای خوبی داشته باشم و از ابزار و برنامه هایی که در گوشی همراهم نصب می کنم این مهم اثر بیشتری داشته باشد. پیج های کاری و صفحه های شخصی خودم را از هم مجزا کردم هر چقدر گوشی پیشرفته باشد انجام امور برایم اسانتر می شود. برنامه حساب مالی و انجام اموری که روی گوشیم نصب کردم کارها را برایم راحتر کرده با دانلود کتاب های علمی و برنامه های کتابخوان مطالعه می کنم ولی با ایت تفاوت که ورق زدن کتاب لذت دیگر دارد. و از برنامه های مسیریاب ها برای رسیدن مقصدها مختلف کمک می گیرم. دنیای من برای استفاده از گوشیم پر کاربرد بوده و وبلاگ خودم را در سایت محبوب ویرگول بروزرسانی می کنم، من روایتگر بودم شما هم روایتگرباش.

با تشکر از سایت محبوب ویرگول

#روایتگرباش #روایتگرم

روایت‌گرروایتگرمروایتگرباشصالح خوشی خوانساریصالح خوشی
صالح خوشی خوانساری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید