ویرگول
ورودثبت نام
سالار جلیلی
سالار جلیلی
خواندن ۱۱ دقیقه·۲ سال پیش

تجربه من تو سفارش پرینت ارزان در چاپ سنگی

سلام دوستان

خیلی خوشحالم که قصد خوندن این نوشته من رو دارین.

راستش اینجا میخوام یه تجربه رو باهاتون اشتراک بزارم.

حدودا یه هفته ، یا 10 روز قبل بود که تو کانال یکی از درس هامون ، استاد یه جزوه ای رو قرار داد و اون رو به عنوان یکی از منابع امتحان معرفی کرد.

خوب طبیعتا باید اون رو چاپ و مطالعه میکردم ، نه تنها من بلکه همه کلاس.

واقعیتش بخاطر اینکه یه مرکز چاپ یا جاییکه از این کارا بکنه نزدیک خونمون نبود ، من به ناچار باید میرفتم مرکز اینجور کار ها یعنی خیابون انقلاب.

اگه ساکن تهران باشین برای یه بار هم که شده یا تو طرح خیابون انقلاب جریمه شدین یا حسابی درگیر ترافیک و شلوغی اونجا شدین و زمان زیادی رو از دست دادین.

بخاطر همین تقریبا بی خیال تا اونجا رفتن شده بودم.

با خودم فکر کردم تو گوگل یه سرچی کنم در نتیجه پرینت ارزان رو جستجو کردم.

تو کمتر از 1 ثانیه حدود 29 میلیون نتیجه مرتبط با جستجوی من پیدا شد.

سایت های زیادی رو دیدم که ارائه دهنده خدمات چاپ انلاین بودن از جمله:

تکثیرکاران

راسل پرینت

چاپیز

ایران کهن

نقش الماس

و کلی سایت دیگه.

ولی خوب از اونجا که خودم دانشجوی نرم افزار هستم و تو حوزه طراحی وبسایت کار میکنم

یه مقدار مشکل پسندم و توجه خیلی زیادی به سایت ها دارم.

خوب یادمه تو صفحه اول موتور جستجوی گوگل لینک سایتشون رو دیدم.

خوشبختانه به چیزی که دنبالش بودم رسیدم.

وبسایتی به نام چاپ سنگی که ارائه دهنده خدمات چاپ حضوری و غیر حضوری هستش.

به جرات میتونم بگم تو بررسی چندتا سایتی که انجام دادم ، وبسایت چاپ سنگی تو حوزه کاریش واقعا ارزون و با کیفیت بود.

در ادامه میخوام چندتا از سرویس هاشون رو که تا الان استفاده کردم و بهتون معرفی کنم.

پرینت ارزان با چاپ سنگی

پرینت ارزان یکی از خدمات مرکز چاپ سنگی هستش که خودم به شخصه ده بار سفارش ثبت کردم.

کیفت عالی تو چاپ ، تعهد به زمان تحویل و برخورد خیلی خوبشون از جمله پارامتر هایی هست که من رو مشتری خودشون کرد.

پرینت رنگی با چاپ سنگی

پرینت رنگی ارزان در تهران هم یکی از سرویس هاشونه که خودم تو چاپ بعضی جزوه هام از این سرویس استفاده کردم و بییشتر تو جزواتی که تصویر دارن و شما نیاز به تصویر با کیفیت و رنگی دارین ، یکی از بهترین گزینه ها پرینت رنگی و البته پرینت رنگی ارزان در تهران برای دانشجو های ساکن در تهران هستش.

صحافی پایان نامه در تهران با مرکز چاپ سنگی

صحافی پایان نامه احتمالا چیزیه که هر دانشجو تو طول تحصیل برای یه بار هم که شده بهش نیاز پیدا میکنه و خوشبختانه یکی از خدمات چاپ سنگی هستش.

میشه گفت در مقابل قیمت پایین ، کیفیت خیلی خیلی خوبی توسط چاپ سنگی ارائه میشه و به نظرم قیمت پایین یکی از چیزایی هستش که برای هر دانشجویی جذابه.

چاپ سنگی چاپ و صحافی پایان نامه رو بصورت یکجا انجام میده و شما فقط کافیه با مراجعه به سایتشون با چندتا کلیک ثبت سفارش کنین.

اسکن اسناد در تهران با چاپ سنگی

اسکن اسناد در تهران ، سرویسی که واقعا کم نظیر و تا حدودی بی نظیره.

حالا چیه؟

فرض کن یه مدرکی داری مثه کارت ملی یا پاسپورت و میخوای اون رو اسکن کنی و از تصویرش استفاده کنی.

دیگه نیازی نیست حضوری مدارک و اسنادتون رو ببرین و اسکن کنین.

فقط کافیه

  • تو سایت ثبت سفارش کنین.
  • کد پیگیری سفارش رو روی یه تیکه کاغذ بنویسین و اون رو بچسبونین روی مدارک یا اسنادتون.
  • به آدرس چاپ سنگی که بعد از ثبت سفارش بهتون نمایش داده میشه ارسالش کنین.

به همین راحتی

چاپ سنگی بعد از تحویل گرفتن مرسوله شما که به وسیله پیک یا پست ارسال کردین ، کاره اسکن رو انجام میده و فایل رو به شماره یا ایمیلی که تو فرم ثبت سفارش وارد کردین ارسال و بعد از اون مدارک شما رو براتون ارسال میکنه.

دوستای عزیزم فقط یه توضیح بهتون بدم

همه سرویس های چاپ سنگی به جز چاپ آگهی ترحیم که فقط برای ساکنین تهرانه و 4 ساعته به دستشون میرسه ، از کل ایران قابل سفارش هستش و به وسیله پیک در تهران و پست در تمام نقاط ایران ارسال میشه.

چرا اینقدر از مرکز چاپ سنگی خوشم اومده؟

اینجا هم به عنوان مشتری و هم به عنوان کسی که خودش طراح سایته میخوام دلایلم رو بگم.

کاربری آسون سایت چاپ سنگی

خیلی آسون تر از چیزی که فکرش رو میکردم فقط با چند تا کلیک تونستم سفارش ثبت کنم.

یه خورده بیشتر تو سایت چاپ سنگی گشتم و متوجه شدم چاپ سنگی فکر همه جاش رو کرده و خودش به صورت اختصاصی فرم ثبت سفارش 30 ثانیه ای طراحی کرده.

این چیزی که میخوام بهتون بگم خیلی مهمه.

برای ثبت سفارش تو وبسایت چاپ سنگی نیازی به ثبت نام وجود نداشت!!

با این کارشون خیلی حال کردم و یه دمتون گرم از ته دلم بهشون گفتم.

آخه یکی از دلایلی که تو یه سری سایت ها دست و دلم برای ثبت سفارش گرم نمیشه همینه.

ممکنه دیده باشین خیلی جاها برای ثبت سفارش حتما باید ثبت نام کرده باشین ، بعد که تصمیم میگیری ثبت نام کنی میبینی کم مونده اسم پدربزرگت رو هم ازت بخوان.

حالا این پروسه تو وبسایت چاپ سنگی چه جوری انجام میشه؟

من وقتی که اولین بار ثبت سفارش کردم ، بعد از ثبت سفارش با همون اطلاعاتی که برای دریافت مرسوله وارد کرده بودم برام پنل کاربری ساخته شد و بعد از پرداخت دیدم نام کاربری و رمز عبور همون شماره همراهمه که وارد کرده بودم.

بعدش رفتم داخل پنلم و رمز عبور رو تغییر دادم.

در کل بهتون بگم اصلا چیزه اضافه ای تو سایت ندیدم که برام آزار دهنده باشه و باعث سردرگمیم بشه.

سفارش دادم و یه مقدار از پولم رو بهم برگردوندن !!!

چاپ سنگی با اینکه قیمت های خیلی ارزونی داره ، تو هر سفارش تو بعضی سرویس هاشون 5 درصد از مبلغ هر سفارش رو به کیف پولی که تو اکانتم دارم برمیگردونه و تو هر بار ثبت سفارش با توجه به تمایل خودم ، ازش استفاده میکردم. به عبارت دیگه چاپ سنگی تو هر بار ثبت سفارش بهمون پاداش خرید میده.

این یه نوع تخفیف خاصی هستش که تو سایت های خیلی بزرگ دیدم.

خوش برخورد ، با حوصله ، مسئولیت پذیر و پاسخگو

دوستانی که تو سایت چاپ سنگی نیاز به پشتیبانی دارن خیلی سریع میتونن با کارشناس پشتیبانی و یا حتی به خوده مدیر مجموعه یعنی آقای مصیب ساریخانی ارتباط بگیرن.

این ارتباط تو دوتا حالت میتونه شکل بگیره

یکیش چت آنلاین با کارشناس پشتیبانیه که حداکثر تو 10 دقیقه پاسخگو هستن و کمکت میکنن.

یکیش هم درخواست تماس هستش.

طوری که شماره خودم و ثبت کردم و مدت زمان زیادی نگذشته بود که خوده آقای ساریخانی باهام تماس گرفتن و مشکلم حل شد.

خیلی مودبانه ، محترمانه و با حوصله منو راهنمایی کردن.

طراحی سایت ساده ، شیک و واکنش گرا

تو همون نگاه اول فهمیدم که سایت چاپ سنگی خیلی تمیز ، ساده و شیک کار شده.

در ضمن هر سه نسخه یعنی دسکتاپ ، تبلت و موبایل بسیار کارآمد بود.

و وجود یه نوار در پایین صفحات تبلت و موبایل دسترسی به جاهای مختلف سایت و بسیار آسون کرده بود.

با توجه به تجربه ام تو این حوزه ، متوجه شدم که برای هر نسخه دسکتاپ ، تبلت و موبایل طراحی اختصاصی انجام دادن.

از وضعیت سفارشم تو چاپ سنگی با خبر بودم

چاپ سنگی به کاربراش این امکان و داده که از طریق حساب کاربری خودشون وضعیت سفارششون و ببینن.

در ضمن کاربرانی که دسترسی به اینترنت ندارن هم از این امکان چاپ سنگی بی بهره نمیمونن ،

چرا که چاپ سنگی سامانه پیامکی داره و وضعیت سفارش کاربر رو براش ارسال میکنه.

رو چه جوری رسوندن سفارش به دستم انتخاب داشتم

تو قسمت تسویه حساب سفارش 5 تا انتخاب برای نحوه ارسال مرسوله وجود داره و زمانی که به سفارشم نیاز فوری داشتم میتونستم حالتی رو انتخاب کنم که خیلی سریع سفارشم به دستم برسه.

البته این فقط تو ارسال بود.

خدمات چاپ سنگی تو دو تا حالت نرمال و فوری قابل ثبت سفارشه که این انتخاب تو سریع تر تکمیل شدن محصول سفارشیتون نقش خیلی زیادی داره.

چندتا نکته که میشه به عنوان نقاط ضعف چاپ سنگی نام برد :

به عنوان کسی که کلی از مزایا و امکانات خیلی خوب مرکز چاپ سنگی و بررسی کردم

بهتره در مورد چند مورد که شاید بهش گفت نقاط ضعف یا معایب چاپ سنگی هم صحبت کنم.

یکیش سرویسی هست به نام چاپ پلات و لمینیت که این نوع چاپ با اینکه خیلی پرکاربرد و متداول بین قشر دانشجو ، مخصوصا دانشجویان علوم مهندسی هستش در مرکز چاپ سنگی غیر فعال هستش.

احتمالش هست که سرویس چاپ پلات و لمینیت بصورت حضوری در مرکز چاپ سنگی فعال باشه ، ولی اون چیزی که من دیدم تو سایت چاپ سنگی غیر فعال بود.

مرکز چاپ سنگی بسیاری از خدمات چاپ آنلاین ، صحافی آنلاین و اسکن آنلاین و انجام میده که به عبارتی میتونم بگم درصد زیادی از خدمات این حوزه هستش ، ولی اگه بخوایم با دید رقابتی نگاه کنیم و چاپ سنگی و با رقباش مقایسه کنیم ، یه جور هایی میشه گفت خدمات کمتری داره.

ولی اینم بگم که همین خدمات و واقعا به نحو احسن و قیمت بسیار پایینی انجام میده که این خودش حسن بزرگ چاپ سنگی هستش.

یکی دیگه از چیزایی که وقتی تو سایت چاپ سنگی بودم نظرم و جلب کرد ، پشتیبانی در ساعات کاری هستش و احتمال میدم تو ساعاتی غیر از ساعات کار پشتیبانی انجام ندن.

ولی در کل ساعات کاری مرکز چاپ سنگی طول زیادی از روز رو در بر میگیره و به نظرم تو اول مسیر این مرکز ، زمانی مطلوب و معقولیه ، ولی امیدوارم در آینده ساعت های پشتیبانی رو افزایش بدن.

اگه یادتون باشه تو اول نوشته ام اسم چندتا از سایت های خدمات چاپ آنلاین رو آورده بودم ،

به نظرم اومد حالا که اسمشون اومده یه نگاهی هم به این سایت ها داشته باشیم.

خدمات چاپ آنلاین با تکثیرکاران

تکثیرکاران یکی از سایت های حوزه خدمات چاپ و صحافی آنلاین هستش و به خوبی تونسته جایگاه مناسبی رو تو گوگل به خودش اختصاص بده. طبیعیه که با توجه به سابقه اش خدمات زیادی و تو حوزه چاپ میتونه پوشش بده.

چاپ و صحافی پایان نامه آنلاین در راسل پرینت

راسل پرینت هم از وبسایت های خوب در حوزه خدمات چاپ آنلاین هستش.

راسل پرینت تو سایتش مقالات خوبی داره و معلومه که به خوبی روی سایتش کار کرده.

یکی از خدمات راسل پرینت چاپ پایان نامه آنلاین هستش و یادمه یکی از دوستام قبل از اینکه با چاپ سنگی آشنا بشیم چاپ و صحافی پایان نامه اش رو به راسل پرینت سپرده بود.

از حق نگذریم قیمت مناسبی داشت و پایان نامه از کیفیت خیلی خوبی برخوردار بود.

پرینت دانشجویی ارزان در چاپیز

چاپیز هم یکی از جاهایی هستش که خدمات چاپی زیادی انجام میده.

شاید بشه به یکی از خدماتش که خیلی خوب روش کار کرده پرینت دانشجویی ارزان هستش.

خدمات چاپ انلاین در ایران کهن

ایران کهن یکی از مراکز قوی و قدیمی خدمات چاپ انلاین هستش و واقعا امکانات زیادی داره.

اما واقعیتش من ارتباط خوبی رو از سایتشون نگرفتم و احساس میکنم مرکز چاپی با این قدمت خیلی باید تو حوزه دیجیتال مارکتینگ قوی کار بکنه.

چاپ کارت ویزیت در نقش الماس

نقش الماس یه جورایی میشه گفت از مراکز برجسته چاپ حضوری و غیر حضوری هستش و به شخصه سالها پیش قبل از آشناییم با مرکز چاپ سنگی ، سفارش چاپ کارت ویزیت به این مرکز داده بودم.

در مورد نقش الماس هم نظرم مثله سایت ایران کهن هستش ، با نهایت احترام بهشون ، به نظرم سایت کاربر پسندی ندارن و خودم چند بار تو سایتشون گم شدم.

یکی دیگه از نقاط ضعف سایت نقش الماس ، پافشاری شدید این سایت در ثبت نام هستش و تا جایی که یادمه اجباری بود و من رو این مورد اذیت میکرد.

ولی اگه بخوام به خوبی هاش اشاره کنم باید بگم خدمات چاپی زیادی و تو شاخه های مختلف انجام میدن.

چه جوری با چاپ سنگی در ارتباط باشیم؟

یکی از بهترین راه های ارتباطی شما با چاپ سنگی مراجعه به سایتشون به آدرس زیره :

www.chapsangi.com

سایر خدمات چاپ سنگی

خدمات مرکز چاپ سنگی تو موارد بالا خلاصه نمیشه و کار خیلی گسترده تر از این حرفاست.

بعد از آشنایی بیشتر با وبسایت چاپ سنگی متوجه شدم خدمات زیر رو هم ارائه میدن:

چاپ کارت ویزیت فوری تهران

چاپ اگهی ترحیم سالگرد فوری تهران

صحافی گالینگور پایان نامه تهران

چاپ کتاب pdf

چاپ کتاب درسی

چاپ جزوه ارزان تهران

اسکن اسناد مالی

اسکن اسناد حقوقی

اسکن عکس انلاین

سیمی کردن کتاب درسی

سیمی کردن کتب دانشگاهی

چاپ تراکت تهران

چاپ لیبل تهران

چاپ سربرگ تهران

خیلی ممنونم ازتون که تا اینجای صحبت های من نشستین.

امیدوارم شما هم مثل من اگه یه روزی کاره چاپی داشتین ، از امکانات چاپ سنگی شگفت زده بشین.

چاپ سنگیچاپ و صحافی آنلاینپرینت رنگیپرینت ارزانصحافی پایان نامه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید