ویرگول
ورودثبت نام
اتنا سلیمی
اتنا سلیمی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

تم های تولد برای متولدین آذر ماه

وامروز میخوام راجب تم تولد ماه آذر براتون بنویسم .همون طور که میدونید ماه آذر توی پاییز قرار داره وپاییزم که فصل رنگای زرد هستش.قبل این که تم های ماه آذر رو شروع کنم میخوام یک چیز جالب وخاص راجب به رنگ زرد بهتون بگم .رنگ زرد رنگی هستش که بسیار بسیار ارامش بخشه وبرای درمان افسردگی توصیه میشه که حتما استفاده بشه.خب حالا میریم برای معرفی تم های ماه آذر برای شما .

تم های پسرونه برای ماه آذر:برای تم های پسرونه ماه آذر بهترین تم ها خلاصه شده در

تم تولد مینیون
تم تولد مینیون

تم تولد مینیون یکی از تم های خاص وخوبیه که مامیتونیم برای پسرای متولدین ماه آذر استفاده کنیم

تم تولد باب اسفنجی
تم تولد باب اسفنجی


تم تولد باب اسفنجی هم باز یکی از همون تم هایی هستش که می تونید برای پسرای خاص آذر ماهی ازشون استفاده بکنید



خب حالا میرسیم به تم تولد دختر خانومای خاص آذر ماهی.

تم های تولد برای دختر خانومای آذر ماهی:برای تم های دخترونه متولد آذر ما بهترین تم ها خلاصه شدن در

تم تولد بالرین
تم تولد بالرین


تم تولد بالرین یه تم بسیاربسیار خاصه دخترونه هستش که خیلی زیبا ومدرنه



خب حالا میرسیم به تم های تولد برای خانوم های خوش سلیقه آذر ماه .
تم های تولد برای خانوم های آذر ماهی عبارتند از :

تم تولد زرد خال سفید
تم تولد زرد خال سفید

تم تولد زرد خال سفید یه تم عالی برای خانوم های متولد آذر ماه هستش که به خودشونو روحیشون ارزش بالایی قاعل هستند

این تم ها عبارتند از:

تم تولد گل رز
تم تولد گل رز


تم تولد گل رز یکی از تم های خاص وبینظیری هستش که می تونید برای تولدتون ازش استفاده کنید

حالا میرسیم به تم تولد برای اقاییون آذر ماهی

تم تولد برای اقاییون آذر ماهی عبارت است از:

تم تولد زرد خال مشکی
تم تولد زرد خال مشکی

تم تولد زرد خال مشکی یه تم بی نظیر برای اقاییون متولد آذر ماه هستش که به نظر من بی نظیره


خب حالا نوبتی هم که باشه میرسیم به تم های خاص متولدین آذر ماه .

این تم ها تم های خاصی هستن که خیلی هم ناز وتک هستن این تم ها عبارتند از:

تم تولدتاج طلایی
تم تولدتاج طلایی

تم تولد تاج طلایی واقعا تم خاص وبی نظیریه که به نظرم تا حالا رو دستش تم نیومده وواقعا از هر نظر بی نقصه


خب یه چند تا تم دیگه هم میخوام برای متولدین آذر ماه هم معرفی کنم که این تم ها تم های اشتراکی هستند که هم خانوم هامیتونند ازشون استفاده کنند هم اقاییون

این تم ها عبارتند از :

تم تولد طلا کوب خال دار
تم تولد طلا کوب خال دار

تم تولد طلاکوب خال دار یه تم بسیار زیبا و تو دل برو هستش که این تم رو به تمام خوش سلیقه ها توصیه میکنم

تم تولد طلا کوب زیگزاگ
تم تولد طلا کوب زیگزاگ

این تم تولدم یکی دیگه از این تم های خفن هستش که واقعا ادم یه روز از عمرشم که مونده باشه باید با این تم تولد بگیره برای خودش



من خودم هم برای خودم از این تم ها گرفتم و واقعا عالی هستش به شمام میگم برای این که تولد های شاد و خاصی داشته باشید از این تم ها استفاده کنید چون همیشه خاص ترین کس ها از خاص ترین چیز ها استفاده میکنند چون برازندشونه ولیاقتشو دارن و من به شما این اعتمادو میدم که اگر فقط یک بار از سورساتان خرید کنید دیگه نمی تونید از اون جا خرید نکنید چون هم کیفیت عالی دارن هم تنوع اجناس بسیار بالایی دارند والبته قیمت هاشونم که نگم براتون بی نظیر وباور نکردنی هستش



خب امید وارم که از این پست خوشتون اومده باشه:}

این عکس هایی که میبینید همشون از پیج سورساتان هستش

سورساتان اولیل وبزرگ ترین تولید کننده ی تم تولد در ایران هستش

من از سورساتان خرید کردم واقعا بی نظره هم ارسالشون خیلییی سریع هستش هم این که برای خرید دردسر خیلی خیلی کمی دارن

به نظر من حتما حتما به سایتشون سر بزنید چون عالی هستش تمام اجناسشون وقیمت بسیار بسیار خوبی دارن

https://virgool.io/d/qfrgipxmf00u/soorsatan.com

ممنونم که منو دنبال میکنید

سورساتانتم های تولدآذر ماه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید