ویرگول
ورودثبت نام
اتنا سلیمی
اتنا سلیمی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

تم های زیبا برای دختران

امروز میخوام 10 تم زیبا برای دختران زیبا بهتون معرفی کنم

اول از همه میخوام تم انا السا(فروزن2)رو بهتون معرفی کنم البته بعید میدونم دختری باشه که انیمیشن اناوالسا(فروزن2)روندیده باشه

تم تولد انا السا(فروزن2)
تم تولد انا السا(فروزن2)

اینم تم انا السا (فروزن2) هستش که بهتون گفته بودم می بینید چقدر گوگولی هستش.


خب حالا میرسیم به تم دومی که میخوام بهتون معرفی کنم

تم دومی که میخوام بهتون معرفی کنم تم دختر کفش دوزکی هستش که اونم باز بعید میدونم کسی باشه که انیمیشن زیبا وجذابشو ندیده باشه

تم تولد دختر کفشدوزکی
تم تولد دختر کفشدوزکی

اینم تم دختر کفشدوزکی که خودتون می بینید چقدر زیباس با اون رنگای کیوت(جذاب)که توی این تم استفاده شده.


تم بعدی(تم سوم)که میخوام بهتون معرفی کنم یه تم خواص وبی نظیره که ادم از دیدنش خسته نمیشه.

تم سوم تم تولد ال و ال(LOL)هستش که واقعااااا بی نظیره به نظرم ایناز همشون خفن تره

تم تولد ال و ال (LOL)
تم تولد ال و ال (LOL)

دیدید چقدرخواص و بی نظیره واقعا به نظرم این تم برای دختر خانوما خیلی خیلی خیلی شیکه



تم بعدی یا همون تم چهارم تم بی نظیر وبامزه ماشا هستش که خیلی گوگولیه:)

من که به شخصه عاشقش شدم:)

تم تولد ماشا
تم تولد ماشا

تم تولد ماشا رو دیدید

دیدید چقدر خاص وبی نظیره:)


تم پنجم تم تولد شیک وخانومانه اینه که من واقعا موندم تو جذابیتش

تم تولی که بهتون گفته بودم تم تولد دختر شایسته هستش

تم تولد دختر شایسته
تم تولد دختر شایسته

دیدید می گم خانومانس خواصه هی گوش نمیدین

می بینید چه جالبه این تم تولد دختر شایسته


خب هالا نوبتی هم که باشه نوبت معرفی تم تولد شیشمونه

تم تولد شیشممون تم تولد موآنا هستش که دیگه نیاز نیست من ازش تعریف کنم شما عکسشو ببینید به جذابیتش پی می برید.

تم تولد موآنا
تم تولد موآنا

اینم تم تولد موآنا که گفته بودم خیلییییی جالبه نه؟

تم بعدی (تم هفتم )یه تم خیلی خیلی باهاله

تم تولد باربی که با تمام باربی های که تا حالا دیدید متفاوت تر وخواص تره.

تم تولد باربی
تم تولد باربی

می بینید چقدر خواصه وهمون جور که گفتم با تمام باربی های که تا الان دیدید فرق داره


تم تولد هشتممون یه تم بی نظیره که با وجود اون تم تو تولداتون می تونید یه تولد واقعا خواص داشته باشید.

تم تولدی که راجبش گفتم تم تولدبالرینه که با وجود اون همه چیز بی نظیر پیش می ره.

تم تولد بالرین
تم تولد بالرین

تم تولد بالرین که داجبش براتون گفته بودم:)


خب میرسیم به تم تولد نهممون که دیگه همه می شناسیمش

تم تولد پونی تم نهم هستش که خیلی گوگول مگوله:)

تم تولد پونی
تم تولد پونی

تم تولد پونی واقعا تمیه که ادم نمیتونه از خیرش بگذره از نظرم ادم یه بارم که شده باید با این تم تولد بگیره
اخه بی نظیرههه:)


خب خب خب حالا میرسیم به تم اخرمون یعنی تم دهم

تم اخرمون یه تم نوستالژیولی باهاله که تمام ما با انیمیشنش خاطره داریم

تم اخرمون تم تولد سیندرلا هست که ادم هر کار هم که بکنه از جلو چشم نمی افته اصلا لامصب خیلییییییی باهاله

تم تولد سیندرلا
تم تولد سیندرلا

اینم تم سیندرلا که خیلی ماههههه


خب این عکسا روکه میبینید من از پیج سورساتان برداشتم که اولین وبزرگ ترین تولید کننده تم تولد در ایران هستش وشما میتونید تمام تم ما وکارهاشون رو به صورت آنلاین وهم به صورت حضوری در دست رس داشته باشید.

ممنون میشم بانظرات خواصتون به من انرژی بدید

توی کامنتاتون برام بنویسید که دوست دارید راجب کدوم ماه ها وچه تم های براتون بنویسم:)

ممنونم که با لایک هاو کامنتاتون انرژی منو چند برابر میکنید:)))))))))

WWW.SOORSATAN.COM

تم تولد10 تم برتربرای دختراندختران خوش سلیقهدخترانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید