ویرگول
ورودثبت نام
صدرا سوادکوهی
صدرا سوادکوهی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

جملاتی که باید به کودکان بگوییم

جملاتی که باید به کودکان‌مان بگوییم:            - چقدر من خوشبختم كه فرزندی مثل تو دارم.- از اینکه تو لبخند را به من هديه می‌کنی، بسیار خرسندم.- من تو را همين‌گونه كه هستی دوست دارم.- تو مايه‌ی بركت و شادمانی خانه‌مان هستی.- تو از عهده‌ی بسیاری از كارها برمیای.- تو مهربان، کنجکاو، خلاق، قدرتمند و شجاع هستی.- من تو را با هيچ‌كس ديگه در دنيا عوض نمی‌كنم.- من از به دنيا آوردن تو هميشه راضی و شادم.- بهت افتخار می‌کنم عزیزم.تربيت فرزند يك كار راهبردی است كه نتيجه‌اش ٢٠ سال بعد مشخص مي‌شود!!!اگر درست عمل كنيم يا اگر اشتباه عمل كنيم، در هر حال ٢٠ سال بعد نتيجه‌اش را خواهيم ديد! پس آگاهانه تربيت کنیم.❌چگونه؟✅ آموزش ببینیم.✅ مربی داشته باشیم.✅ کنترل‌گری را کنار بگذاریم.✅ عشق خود را بی‌قید و شرط نثار فرزندان خود کنیم.✅ وقتی بلد نیستیم چکار کنیم، تا نپرسیدیم و مطمئن نشدیم، اقدام نکنیم.✅ محبت، غوغا می‌کند، هر جا کم آوردیم، دوز محبت را بالا ببریم.نظر شما خوبان چیه؟تجربیات مفید و ارزشمند خود را با دیگران در میان بگذارید.@coachsadra✅✅✅✅✅✅✅✅https://eitaa.com/sadra_savadkoohiجملاتی که باید به کودکان‌مان بگوییم:            - چقدر من خوشبختم كه فرزندی مثل تو دارم.- از اینکه تو لبخند را به من هديه می‌کنی، بسیار خرسندم.- من تو را همين‌گونه كه هستی دوست دارم.- تو مايه‌ی بركت و شادمانی خانه‌مان هستی.- تو از عهده‌ی بسیاری از كارها برمیای.- تو مهربان، کنجکاو، خلاق، قدرتمند و شجاع هستی.- من تو را با هيچ‌كس ديگه در دنيا عوض نمی‌كنم.- من از به دنيا آوردن تو هميشه راضی و شادم.- بهت افتخار می‌کنم عزیزم.تربيت فرزند يك كار راهبردی است كه نتيجه‌اش ٢٠ سال بعد مشخص مي‌شود!!!اگر درست عمل كنيم يا اگر اشتباه عمل كنيم، در هر حال ٢٠ سال بعد نتيجه‌اش را خواهيم ديد! پس آگاهانه تربيت کنیم.❌چگونه؟✅ آموزش ببینیم.✅ مربی داشته باشیم.✅ کنترل‌گری را کنار بگذاریم.✅ عشق خود را بی‌قید و شرط نثار فرزندان خود کنیم.✅ وقتی بلد نیستیم چکار کنیم، تا نپرسیدیم و مطمئن نشدیم، اقدام نکنیم.✅ محبت، غوغا می‌کند، هر جا کم آوردیم، دوز محبت را بالا ببریم.نظر شما خوبان چیه؟تجربیات مفید و ارزشمند خود را با دیگران در میان بگذارید.@coachsadra✅✅✅✅✅✅✅✅https://eitaa.com/sadra_savadkoohiجملاتی که باید به کودکان‌مان بگوییم:            - چقدر من خوشبختم كه فرزندی مثل تو دارم.- از اینکه تو لبخند را به من هديه می‌کنی، بسیار خرسندم.- من تو را همين‌گونه كه هستی دوست دارم.


- تو مايه‌ی بركت و شادمانی خانه‌مان هستی.


- تو از عهده‌ی بسیاری از كارها برمیای.


- تو مهربان، کنجکاو، خلاق، قدرتمند و شجاع هستی.


- من تو را با هيچ‌كس ديگه در دنيا عوض نمی‌كنم.


- من از به دنيا آوردن تو هميشه راضی و شادم.


- بهت افتخار می‌کنم عزیزم.

تربيت فرزند يك كار راهبردی است كه نتيجه‌اش ٢٠ سال بعد مشخص مي‌شود!!!


اگر درست عمل كنيم يا اگر اشتباه عمل كنيم، در هر حال ٢٠ سال بعد نتيجه‌اش را خواهيم ديد!

پس آگاهانه تربيت کنیم.

❌چگونه؟

✅ آموزش ببینیم.

✅ مربی داشته باشیم.

✅ کنترل‌گری را کنار بگذاریم.

✅ عشق خود را بی‌قید و شرط نثار فرزندان خود کنیم.

✅ وقتی بلد نیستیم چکار کنیم، تا نپرسیدیم و مطمئن نشدیم، اقدام نکنیم.

✅ محبت، غوغا می‌کند، هر جا کم آوردیم، دوز محبت را بالا ببریم.


نظر شما خوبان چیه؟

تجربیات مفید و ارزشمند خود را با دیگران در میان بگذارید.

@coachsadra


✅✅✅✅✅✅✅✅

https://eitaa.com/sadra_savadkoohi

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید