ویرگول
ورودثبت نام
سمانه مبارکی
سمانه مبارکی
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

استعداد یابی

سلام اسم من سمانه هست سمانه مبارکی متولد مهر ماه سال 1365 هستم در دوران تحصیل مدرسه عاشق درس ریاضیات بودم طبیعتا رشته رشته ریاضی رو برای ادامه تحصیل در مدرسه انتخاب کردم همیشه شاگرد اول بود با یک رتبه عالی تو کنکور موفق شدم که مهندسی مکانیک دانشگاه شهید بهشتی تهران قبول بشم و تا مقطع فوق لیسانس ادامه دادم و همیشه شاگرد اول بودم بخاطر معدل و مقاله هایی که داشتم هر جا درخواست کار میدادم موافقت میشد تو چند تا شرکت بزرگ چند تا کا رپژوهشی و پروژه ای کار کردم اما هیچ وقت از شرایط کاری منو راضی نمیکرد هیچ وقت حس خوب نداشتم انگار یه چیزی کم بود چون خیلی آدم اکتیوو فعالی هستم تایم های بعد از ظهر که بیکار بودم خستم میکرد تصمیم گرفتم تدریس خصوصی داشته باشم تو محیط آموزشگاهها با شغلی به اسم مشاور تحصیلی آشنا شدم بنظرم خیلی جذاب اومد پیگیرش شدم کلی دوره دیدم تحقیق کردم چند تا شاگرد رایگان گرفتم و دیدم که کارم نتیجه داد و همون باعث شد سال بعد اینقدر شاگرد برام بیاد و اونقدر درآمد داشته باشم که شغلم رو رها کنم و نکته جالب دقیقا اینجاست که من از صبح زود تا شب دیر کار میکردم ولی اصلاااااا خسته نبودم حسم عالی بود انگار چیزی که میخواستم رو پیدا کرده بودم بعد ها که با موسسه استعداد یابی سینا تلنت آشنا شدم همیشه میگفتم اگر از همون ابتدا من میدونستم مسیر درست برای من چیه شاید الان جایگاه من بسیار بهتر بود ما در مجموعه سینا تلنت بیش از 70 مشاور استعداد یاب هستیم و تصمیم داریم که مردم سرزمینمون ایران رو در مسیر پیدا کردن استعدادها علایق و ارزشهاشون راهنمایی کنیم باشد که تمام مردم سرزمینم حال خوب را تجربه کنند

ادامه تحصیلمقطع لیسانسمهر ماهمهندسی مکانیکاستعداد
مشاور و استعداد یاب تحصیلی و شغلی به شما کمک میکنم تا بهترین مسیر مربوط به خودتون رو در کار و تحصیل پیدا کنید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید