ویرگول
ورودثبت نام
سامان غذبانی
سامان غذبانی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

رشد کاذب در اینستاگرام!


رشد کاذب اینستاگرام!
رشد کاذب اینستاگرام!


شاید این تیتر یکم عجیب باشه! رشد پیج من خوبه دیگه ، لایکام بیشتر شده ، کلی هم کامنت برام میذارن و خیلی از پست های من شیر و سیو میشه ، تازشم کلی ورودی از اکسپلور دارم ، از هشتگ ها هم که نگم برات ورودی فوق العاده ای دارم.

خب همه ی اینا درست ! ولی موضوع اینه که ، اونایی که تو رو دنبال میکنن دقیقا همونایی هستن که تو میخوای؟ شاید بگی اره اینگیجمنت خوبی دارم و تعامل کاربرای من خیلی خوبه ، فروش محصول یا خدماتت چی؟

میبینین که اینستاگرام پر شده از بک گراند های زرد و سبز و نارنجی و آبی و کلی کارای با کیفیت و ما هم با تغییر دادن خودمون به شکل اونا داریم پیشرفت میکنیم ولی چه پیشرفتی ، پیشرفت بین آدمای غلط ، پس پیشرفت و اعمال تغییرات به هر قیمتی اشتباهه و ما رو وارد یه روند رو به رشد ولی کاذب میکنه کلی آدم که مخاطب ما نیستن دورمون جمع میشه.

پس اول از همه پرسونای مشتری هاتو پیدا کن و بشناس، بعد از اون با یه استرتژی مناسب جذبشون کن.
رشد در اینستاگراممحتوای اینستاگرامپرسونال برندینگکسب و کار آنلاین
من سامان غذبانی فعال در زمینه تولید و طراحی استراتژی محتوا ? که اینجا از تجربیاتم میگم براتون که بیشتر باهم آشنا بشیم ، الان هم در شرکت هلدینگ فناورانه زیلن مشغول به کار هستم | کارشناسی نرم افزار ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید