ویرگول
ورودثبت نام
سامان غذبانی
سامان غذبانی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کلید سردرگمی در اینستاگرام!

مسیر رشد در اینستاگرام
مسیر رشد در اینستاگرام

خیلی هایی که این روز ها بیشتر در اینستاگرام حضور دارن با کلمه استراتژی آشنا هستند ولی همچنان تعریف دقیق از استراتژی در آنها نهادینه نشده است.

استراتژی در واقعیت یک سری گزینه های پیشنهادی در مقابل ماست که با توجه به هدف ، آن ها را آنالیز و انتخاب می‏ کنیم. به این برنامه ی عملیاتی که برای رسیدن به مقصود ما و گزینش مناسب چیده میشود یک استراتژی گفته می شود.

شاید با خود بگویید من هدف دارم ، و با توجه به هدفم انتخاب های خوبی هم دارم ولی باید به این موضوع توجه کنید که تا این گزینه ها و برنامه ها را مکتوب نکنید ، بررسی آن ها چندان آسان نیست و با دوگانگی در محتوای خود روبرو میشوید .

پس همین الان بیانیه یا چشم انداز کسب و کار خود را بنویسید ، هر چقدر هم که بلندپروازانه باشد هیچ جای نگرانی نیست، حالا وقت اون رسیده که یک مسیر طراحی کنید ، نگران نباشید که اشتباهی از شما سر بزند زیرا یکی از بزرگترین اشتباهات تاخیر در شروع کردنه شماست پس استارت بزنید و در بازه هایی از قبل مشخص شده ، تاملی کنید.مسیر فعلی خود را بررسی کنید و در صورت نیاز تغییراتی را اعمال کنید و ادامه بدید ، این فرآیند بازخوردگیری برای شما خیلی موثر است و باعث پیشرفتتان می شود.

همین امروز دست به کار شوید.

استرتژی محتواچشم اندازکسب و کاربازاریابی اینستاگرامی
من سامان غذبانی فعال در زمینه تولید و طراحی استراتژی محتوا ? که اینجا از تجربیاتم میگم براتون که بیشتر باهم آشنا بشیم ، الان هم در شرکت هلدینگ فناورانه زیلن مشغول به کار هستم | کارشناسی نرم افزار ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید