ویرگول
ورودثبت نام
المیرا سماواتی
المیرا سماواتی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه باور نکردنی من از جراحی بینی

امروز میخوام براتون از تجربه ای که برای جراحی بینی داشتم بگم .

عمل زیبایی که واقعاا زندگی و دنیای منو عوض کرد.

من بینیم استخونی بود و خیلی حساس بودم رو این قضیه تا اینکه رفتم و پیش دکتر دوستم عمل کردم و بعد از اینکه گچ بینیم رو باز کردم دیدم یه مقداری انحراف داره ، در صورتی که قبلش واقعا بینیم صاف بود فقط یکم قوز داشت . خلاصه اینکه واقعااا امید داشتم که اگه ورم بینیم از بین بره ، بهتر و قشنگ تر میشه . اما بعد از 6 ماه متوجه شدم که نه کلا بینی بنده کج شده بعد از عمل . خیلی ناراحت بودم و اصلاا هیچ جا نمیرفتم چون هرکس که میدونست عمل کردم بینیم رو با دیدن من زوم میکرد رو بینیم و اولین چیزی که میگفت این بود که عه!!!! چرا دماغت کجه ؟؟؟


حالا بیا و توضیح بده که چی شد که اینجوری شد .. خلاصه اینکه واقعاا حتی نزدیک ترین دوستامم بهم میگفتن که دماغ قبلیت خیلی بهتر از اینیه که عمل کردی... کاش عمل نمیکردی...



انقدر حالم خراب بود که حتی حوصله کارم نداشتم ، حتی موبایلمم عوض کردم که نخوام عکس بگیرم ازخودم . خیلی اوضاع بدی داشتم که دیدم میشه دوباره عمل کرد و ترمیم کرد . واسه همین هم خیلی طول کشید تا تصمیم بگیرم چون واقعا میترسیدم . اما تو همون شهرمون دنبال بهترین جراح بینی کرج بودم که بتونم دوباره عمل کنم یا بدم این کجی رو اصلاح کنه .



خلاصه با هر بدبختی بود و با هزار ترس و لرز این کارو کردم . الان دوساله داره از عملم میگذره، ولی واقعاا اگه به قبل برگردم یا عمل نمیکنم ، یا یه جای خوب میرم عمل میکنم که بدبختی های بعدش رو نکشم .. واقعاا چشم بسته و با دیدن یه نمونه کار نمیشه تصمیم گرفت


برای انتخاب بهترین جراح بینی اگر میخواید نتیجه عمل بینی فانتزی و یا نیمه فانتزی باشه ، حتما انتظارات خودتون رو جراح ابلاغ کنید ، دکتر با با معاینه دقیق میزان موفقیت جراحی را اعلام میکنه ، آگاهی نسبی شما از نتیجه عمل باعث می شه که با آمادگی بیشتری نسبت به این عمل اقدام کنید و بعدش متعجب نشید ، برید تو مطب مریضا و مراجعه کننده ها رو ببینید ، حضوری نمونه کارها شو نگاه کنید ،تو مطب می تونید افرادی که عمل جراحی بینی کردن و از نزدیک ببینید و بپرسید ازشون که راضی هستن یا نه .

جراحی بینیعمل جراحی بینیتجربه عمل بینینتیجه عمل بینی من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید