ویرگول
ورودثبت نام
المیرا سماواتی
المیرا سماواتی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چقدر تو باشگاه حسرت اندام بقیه رو خوردم !!!

من قبلا خیلی ورزش میکردم ، واقعا دوس داشتم که هیکل خوبی داشته باشم . به نسبت تایمی که میزاشتم خیلی اثر نمیکرد . گاها میدیم خانم هایی که خیلی کم وقت میزارن اما اندام خیلی خوبی دارن و البته همیشه نظر من جلب بعضی ها می شد که سینه های خوش فرم و سفتی داشتن .


این جریان برای خیلی سال پیشه یادمه خیلی بابت این موضوع غصه میخوردم و مادامی که تو باشگاه بودم همش به این فکر میکردم که واقعاا خوش بحالشون چه اندامی دارن ،چه سینه های خوش فرمی دارن ..

حسابی تمرین میکردم تا عضله های سینه و زیر بغلم تقویت بشه تا بتونم به فرم دلخواه برسم ، یادمه چقدر رازیانه و تخم مرغ میخوردم که یه تغییری رو ببینم . اما همش بی فایده که نه اما کم فایده بود . بعد از چند ماه فهمیدم که اون دو سه نفری که کلی بهشون غبطه میخوردم عمل جراحی کردن و در واقع سینه های پروتزی داشتن .


البته اینم بگم که سایزی که انتخاب کرده بودن خیلی طبیعی و مناسب بود و کاملا مناسب اندامشون بود از وسواسی هم که تو همه کارهاشون داشتن معلوم بود که پیش بهترین جراح پروتز سینه رفتن و کلی تحقیق کردن .

هر چند که خودم خیلی مخالف عمل های جراحی بودم ولی واقعا داشتن سینه های سفت و خوش فرم آرزوم بود ، فارغ از هر نگرشی که راجب پروتز سینه بود ریسک کردم و انجامش دادم . تازه مجرد بودم اونموقع ، اما الان هم خودم راضی هستم و هم همسرم . البته وقتی این موضوع رو فهمید خیلی تعجب کرد به دختری با شکل و شمایل من اصلا نمیخورد که دنبال این جراحی ها باشه . اما خب به نظرم زیبایی حق همه ی خانوم هاست که میتونن درست و به جا برای رسیدن بهش تلاش کنن ... همین پروتز سینه اگه سایز و اندازه ی نرمالی رو انتخاب بکنیم واقعا قشنگه و اصلا هم جلب توجه نمیکنه.





پروتز سینهجراحی سینهجراحی های زیباییعمل جراحی سینهاندام ایده آل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید