ویرگول
ورودثبت نام
ملنگوک بزرگ
ملنگوک بزرگ
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تاریخ کل کات یاسین تایپر زخمی

با عرض سلام به تمام ممبرای ساده،تایپر ،ادیتور،
خب خلاسش میکنم این کل ،کل بازی دیگه خز شده و خودمم اعتراف میکنم تو دورانی ک کلر بازی میکردم اون جز نوب ترین روزای زندگیم بود ک داشتم،،،بنده از
تاریخ خورشیدی 1401/11/08
تاریخ میلادی 2023/01/28
تاریخ قمری 1444/07/06
کل کات ،،یا همون بهتر بگم گذاشتن کاری نوبیم ،شدم ،بنده از این تاریخ ک گفتم دیگه کل کات شدم و برای شما هم ارزوی میکنم مثل من از کلر بازی بیزار بشین ،خلاسش کنم شعرور زیاد نگم تو قرنی هستیم ک پسر14ساله تو آمریکا بانک هک میکنه ، تو ایران جوان 20ساله پشت گوشی فحش ناموس میده ،خلاسه بگم امیدوارم از این کارا نوبی دست بکشین بمولا ک با این چیزا بجای نمیرسیم ،کوچیک همتون یاسین تایپر زخمی ام باعی

تایپر

ادیتور

مجازی

شمارم 09016976745

ملنگوک بزرگ یکی از پیر های مجازی هکر سایبری می‌باشد. آموزش هک و امنیت. آموزش هک واتساپ و اینستاگرام وغیره.جهت راهای ارتباط به این شماره در واتساپ ارتباط برقرار کنید989918996145+
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید