ویرگول
ورودثبت نام
samira
samira
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

کاشکی برگردی...

این روزها حال و هولی خیلی هامون با گذشته که نه خیلی دوره با همین تابستون قبل حداقل فرق کرده من از خودم شروع میکنم خیلی بهانه گیر و کلافه شدم.... شما حالتون خوبه؟ خبر دارین از اطرافیانتون که خوبن یا نه؟

کرونا
کرونا


من که خودم احساس میکنم خیلی عوض شدم اون قدر که حتی یکی از دوستام بهم گفت کاشکی برگردی!!! به روزای قبلت به همون موقع که خیلی شاداب و پر انرژی بودی ولی مگه اصلا حالی مونده وقتی میبینم این مریضی بهترین دوستم رو گرفته و باعث شده نفس هاش به شماره بیفته......

کرونا با همه ی خونه ها و خانواده ها اجین شده امکان نداره صبح که از خواب بیدار میشی تا شب 20 بار اسمش رو نشنوی..خیلی دلم برای کادر درمان میسوزه کاشکی وقتی این ویروس منحوس تموم بشه بگن همه ی کادر درمان به صورت رایگان برن مسافرت آژانس های هواپیمایی بیان بگن آقا از بالا دستور اومده شما رو بفرستیم به بهترین هتل 5 ستاره هر جا که شما دوس داشته باشین باید برین به مدت 1 هفته آخ آخ چقدر خوشحال بشن..

میخوام بگم من خودم با یه حرف دوستم که بهم گفت کاشکی برگردی رفتم تو فکر که منی که کاری از دستم برنمیاد حداقل میتونم با دادن انرژی مثبت به اطرافیان و دوستای خودم حال چند نفری رو خوب کنم شما هم انجام بدین و مخصوصا توصیه های پزشکی رو خیلی رعایت کنید تا این بیماری ریشه کن بشن یه جا خوندم اگه به توصیه ی دکترا گووش نمیدید حداقل به حرف این شاعر که میگه دلا خو کن به تنهایی که از تن‌ها بلا خیزد سعادت آن کسی دارد که از تن‌ها بپرهیزد گوش کن مواظب خودتون باشین هموطن های عزیزم



کرونامسافرتکادردرمانهتل های 5 ستارهکاشکی برگرده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید