ویرگول
ورودثبت نام
سمیرا آرام
سمیرا آرام
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

برنامه نویسان خودتون رو نشون بدین :)

سلام

بعد ی مدت خیلی طولانی برگشتم

نمی دونم از کجا شروع کنم ی مسئله ای ذهنم رو حسابی مشغول کرده

مسیرم رو تو برنامه نویسی گم کردم، سردرگم شدم، دلم می خواد ی منتور داشته باشم، دلم می خواد با برنامه نویس های بیشتری حرف بزنم نیاز دارم نجات پیدا کنم

اگه برنامه نویس هستی زیر این نوشته بنویس +

اگه برنامه نویسی هستی که میتونی به بقیه درمورد برنامه نویسی و مسیرهای برنامه نویسی کمک کنی بنویس++

اگه هم شبکه‌های اجتماعی واسه تبادل اطلاعات برای برنامه نویسان میشناسین لطفا زیر این نوشته معرفی کنین

........................................................................................................................................

ی سوال دیگه هم داشتم

دختران برنامه نویس شماها کجا هستین دقیقا کجا هستین؟؟

تو گروه های برنامه نویسی تلگرامی یا تو شبکه های اجتماعی دیگه یا تو شرکت ها همیشه دنبال دختران برنامه نویس بودم من خودم برای خوندن این رشته خیلی جنگیدم و تلاش کردم ولی انگاری هرجا که میرم به غیر از خودم دختر برنامه نویس دیگه ای رو نمیبینم

سال 1995 میلادی 37% جامعه برنامه نویسان دختر بود الان تو 2021 شدیم 22% !!

دختران برنامه نویس خودتون رو نشون بدین تلاش کنین و بیایین باهم معاشرت کنیم شاید تونستیم بهم کمک کنیم و موجب پیشرفت همدیگه بشیم

# ی_برنامه_نویس_سردرگم


برنامه نویسان کجا هستیدبرنامه نویسدختر برنامه نویس
برنامه نویس فرانت اند - علاقه مند به هنر و سنتور - علاقه مند به سفر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید