ویرگول
ورودثبت نام
samira
samira
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

طرز تهیه ایس کافی

شما جای درست آمده اید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه قهوه سرد درست کنید. اگر تا بحال قهوه سرد درست نکرده اید من به شما اموزش خواهم داد تا از طعم واقعی قهوه خانگی را بچشید و از ان لذت ببرید. قهوه سرد را در لیوان های بلند درست کنید تا جا برای تکه های یخ داشته باشید. برای خرید ماگ و لیوان های بلند اینجا کلیک کنید.

طرز تهیه قهوه سرد

من زیاد قهوه نمیخورم. بدون نیاز به کافئین بدن من از لحظه ای که بیدار می شوم از انرژی طبیعی فراوان برخوردار است. من حدس می زنم که من در این راه خوش شانس هستم. من عاشق طعم قهوه هستم اما... آب نبات قهوه و بستنی قهوه و حتی آن دسته از نوشیدنی های قهوه یخ زده که حاوی کل کالری مصرفی شما تنها در ده ها جرعه هستند.

به همین دلیل است که اخیراً در یک بعد از ظهر نسبتاً گرم، فنجان قهوه را که تمام روز دست نخورده روی پیشخوان نشسته بود، برداشتم و برای خودم نسخه نسبتاً خوشمزه ای از قهوه یخی درست کردم.

چگونه قهوه سرد درست می کنید؟

به یک لیوان بلند و یک قاشق به اندازه کافی برای رسیدن به ته لیوان نیاز دارید.

لیوان بلند یخ روی تخته چوبی با قاشق کنارش نشسته است

آن لیوان را تا لبه پر از یخ پر کنید. اگر واقعاً می‌خواهید قهوه سرد خود را جدی بگیرید، می‌توانید از قهوه نیز تکه‌های یخ درست کنید. در این صورت شما آن اثر "کاهش" را نخواهید داشت. و اگر به آن نوع قهوه خوش طعم علاقه دارید، به سراغ آن بروید.

ریختن قهوه در یک لیوان یخ برای تهیه قهوه سرد

قهوه با دمای اتاق (یا خنک) را درون لیوان بریزید.

قهوه یخی روی یک تخته چوبی با قاشق کنارش نشسته است

آن را تقریبا تا بالا پر کنید.

ریختن خامه در قهوه یخی و ریختن خامه روی تخته با قاشق در کناره

مواد سفید را در آن بریزید. اینجا جایی است که می توانید یک تصمیم بزرگ بگیرید. آیا می خواهید تمام تلاش خود را بکنید و این را به یک رفتار منحط تبدیل کنید؟ اگر چنین است، سپس خامه یا نصف و نیم را اضافه کنید. اگر می خواهید کمی سبک تر شوید، از شیر کامل یا نیم و نیم بدون چربی استفاده کنید. و سبک تر، از شیر بدون چربی استفاده کنید.

لیوان بلند قهوه یخی که روی یک تخته چوبی نشسته است

لحظه ای به تماشای چرخش ها بپردازید که به ته می روند و با قهوه مخلوط می شوند. این یک لحظه جادویی است

یک قاشق شکر را در یک لیوان قهوه سرد بپاشید

چند قاشق شکر (اگر شیرین دوست دارید) یا هر نوع شیرینی که معمولاً به قهوه خود اضافه می کنید اضافه کنید. در یادداشت های دستور العمل زیر، طرز تهیه شربت ساده شیرین را در صورتی که ترجیح می دهید به جای شکر سفید دانه ریز استفاده کنید، به اشتراک می گذارم.

شات بالای سر قهوه یخی با یک قاشق در آن که روی تخته چوبی نشسته است

همه را هم بزنید!

عکس بالای سر قهوه یخی روی یک تخته چوبی

نوشیدن خلقت خود را پیش بینی کنید.

لیوان قهوه سرد با نی بنفش که روی تخته چوبی نشسته است

یک نی بنفش اضافه کنید. اگر آدم کاهی هستید، یعنی. و بنوشید!

چیزهایی که می توانید برای تهیه قهوه سرد عالی بخرید:

لیوان های مورد علاقه من: من کاملاً عاشق این لیوان های فانتزی هستم و از آنها برای قهوه و چای استفاده می کنم. قابل استفاده در مایکروویو و بزرگ هستند.

لیوان های بلند: من از این ها برای چای سرد و قهوه سرد و هر نوشیدنی که بخواهم یخ را در یک لیوان بلند اضافه کنم استفاده می کنم.

شیشه های پلاستیکی بلند: من همچنین این مجموعه از شیشه های پلاستیکی و نشکن را دارم، زیرا ما یک استخر داریم و اغلب در هوای گرم از آنها در بیرون استفاده می کنیم. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

قاشق های بلند: اگر از لیوان های بلند استفاده می کنید اینها ضروری هستند!

سینی های یخ سیلیکونی: حتی اگر یک یخ ساز تعبیه شده در یخچال خود داشته باشید، کاملاً عاشق این قالب های یخ خواهید بود. من شکل قالب های مکعبی را دوست دارم (در یک لیوان زیبا به نظر می رسند) و با سیلیکون خم شونده بسیار آسان بیرون می آیند. همچنین می‌توانید از قهوه تکه‌های یخ درست کنید، بنابراین برای این کار مناسب هستند.

میله های همزن قهوه: ما یک ایستگاه قهوه کوچک در آشپزخانه خود داریم، و از آنجایی که من دوست ندارم همیشه قاشق هایمان را کثیف کنیم، این میله های همزن چوبی به کار می آیند.

لیوان اندازه‌گیری شیشه: ممکن است قبلاً یکی از اینها را در آشپزخانه خود داشته باشید، اما قطعاً باید داشته باشید (من تقریباً مطمئن هستم که 3 یا 4 عدد دارم).

نی های قابل استفاده مجدد: من از این نی ها برای هر چیزی که این روزها می نوشم استفاده می کنم. این ست همراه با نی پاک کن عرضه می شود که داشتن آن چیز خوبی است!

شیرین کننده بدون کالری مورد علاقه من: من به تازگی شروع به استفاده از این شیرین کننده برای چای و قهوه کرده ام و به آن وسواس دارم. بدون طعم و مزه!

ایس کافیایس کافی خانگی
من عاشق نوشتن در مورد هر چیزی هستم و سعی میکنم تجربیاتمو به اشتراک بزارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید