ویرگول
ورودثبت نام
samira shokohi
samira shokohi
خواندن ۹ دقیقه·۲ سال پیش

جانی دپ هم وارد Elf شد!!!!!

درود مجدد به همه عزیزان
در خدمت شما هستم با یازدهمین قسمت از تحلیل برنامه Elf، با من همراه باشید
این یکی دو روز خیلی حوصله برای نوشتن نداشتم، ممنونم از محبت دوستان که پیام هایی برای من میفرستن، خیلی دوست دارم که داخل پیام هاتون نتیجه گیری هایی که کردید رو به من هم بگید، دوست دارم از قسمت بعد یسری از این پیام ها رو بیایم با هم بخونیم و ببینیم دوستانمون چه مواردی رو دیدن یا حدس زدن که از چشم من دور مونده، کلی مورد عجیب و حرفهای نگفته ای در رابطه با برنامه هستش که به مرور با شما عزیزان در جریان میزاریم پس با من همراه باشید

عکس ابتدایی برنامه که از سایت معرفی برنامه Elf برداشتیم
عکس ابتدایی برنامه که از سایت معرفی برنامه Elf برداشتیم

تو این چند وقت که شروع کردم به وبلاگ نویسی، یسری از دوستان با ارسال عکس هایی که ناشناس هم بودن نکته هایی رو به من گفتن که ظاهرا تفاوت نوع سیستم من با اونها رو میرسونه (منظور نسخه برنامه نیست، ولی ظاهرا برنامه یجاهایی انگار رندوم بعضی چیز هارو تغییر میده و مواردی هست که برای من نشون میده و برای سایر دوستان نشون نمیده، یا بالعکس، حالا نتیجه گیری های من این بوده که شاید این ها تیکه های پازلی هستش که ما میتونیم کنار هم بزاریم و سر دربیاریم این شخص چه حرفی رو داره با ما میزنه) چیزی که من رو متعجب میکنه اینه که این شخص چه مدت وقت گذاشته این گزاره ها رو کنار هم چیده و برنامه ای نوشته که داره این گزاره ها رو به ما میگه (احتمالا خواسته با نوشتن برنامه ای که کنجکاوی همه رو برانگیخته کنه، به هدفش برسه، یا با گرفتن پول اونم بصورت ناشناس و دیجیتال کاری انجام بده، بلاخره تو برنامه یه کد هایی رو داریم میگیریم ازش به چند نقطه اشاره کرده و یه جاهایی رو انگار داره با دست نشون میده!!!!)

قسمت Your System! اطلاعاتی از سیستم شما!
قسمت Your System! اطلاعاتی از سیستم شما!

تو این پست، قسمت مربوط به Your System رو تموم میکنم، دو تا مورد مونده که این موردها بعضا انقدر نا مفهوم و گنگه که خیلی نتونستم ازشون چیزی دربیارم، یا یوقتایی هم به این نتیجه رسیدم، این کنار هم بودن این اطلاعات شاید اینهارو داره بهم دیگه مرتبط میکنه!!! بگذریم، به قسمت Processor name برسیم! این تیکه داره اطلاعاتی از پردازنده سیستم شمارو نمایش میده که مطابق همه سیستم ها با باقیه ممکنه متفاوت باشه یا نباشه! (تا حد زیادی تصور من رو اینه که IP Address و MAC Address که یجورایی تو برنامه هم انگار نزدیک تر بهم هستن، به هم ربط دارن و دو مورد پایینی هم به یکدیگر IP Address و MAC Address قطعا باید تو تمام سیستم متفاوت باشه اما Processor name و Operation system میتونه تو بعضی سیستم ها کاملا با همدیگه یکسان باشه! این برداشت اولیه منه)

خب، پردازنده همینطور که میدونید (ممکنه هم ندونید!) قلب محاسبات هر کامپیوتری هستش، همه دستورات اینجا محاسبه میشه، همهچیز در این جا پردازش شده و روی خروجی مانیتور نمایش داده میشه، با این مقدمه، بریم سراغ خروجی که داره این processor name محترم به ما میده!

وقتی بر روی Processor name کلیک میکنید این فایل بر روی دسکتاپتان نمایان میشود!
وقتی بر روی Processor name کلیک میکنید این فایل بر روی دسکتاپتان نمایان میشود!

زمانی که روی processor name کلیک میکنیم، پیغام معروف میاد و این فایل روی دسکتاپ ظاهر میشه! dream!

رویا!!! معنی که من از این لغت میشناسم رویا و خیال هستش، با اون دو تا قبلی که زیادی متفاوته،یکیش open بود یکیش next door?!!!!!! حالا اینیکی شده dream!

جزئیات فایل Dream.txt! واقعا اینجا جانی دپ یعنی چی؟!
جزئیات فایل Dream.txt! واقعا اینجا جانی دپ یعنی چی؟!

واقعا میدونم شما هم انگار یجورایی ناامید شدید مثل من!!! johnny depp!!!!!!!!! یعنی چی؟؟؟؟ آخه واقعا اسم جانی دپ چرا باید بیاد اینجا؟؟؟!! پایین هم نوشته شوخی نیست! بله جانی دپ؟؟!! به رویا فکر کن! حالا باید کلید بعدی رو پیدا کنی!!!! مغزم هنگ کرد راستش وقتی این رو دیدم! انتظار هر چیزی رو داشتم (دقت کنید هر چیزی رو! حتی انتظار داشتم بیاد اینجا بنویسه ها ها ها شوخی کردم تو کلا سرکار بودی، ولی نوشتن اسم جانی دپ اصلا در مخیله ام نمیگنجید!!!) حالا بیایم بررسی کنیم ببینیم جانی دپ کیه! خب مشخصه نیاز به بررسی کردن من نداره، جانی دپ، بازیگر معروف فیلم های هالیوودی، کراش دختر پسر های ایرانی، دیگه همه چی تموم چی باید بگم، یه بازیگر توانا، یه شخصیت خوب (البته ما از درون زندگی کسی خبر نداریم، چیزی که ما از زندگی این و اون میدونیم همونیه که رسانه ها میگن، شاید هم آدم خوبی نباشه!) حالا ربطش به Elf چیه؟؟؟!!! شما چیزی فهمیدید یا حدس میزنید؟؟؟ تروخدا یجاهاییم شما منو کمک کنید گیج شدم!!!!!!

جانی دپ!! بازیگر محبوب و مظلوم هالیوود!! که پاش به برنامه Elf باز شد!
جانی دپ!! بازیگر محبوب و مظلوم هالیوود!! که پاش به برنامه Elf باز شد!

عجایب هفت گانه ای که داشتیم رو خواهشا بیاید بکنید هشت گانه! اسم Elf رو هم قاتی عجایب دنیا بکنید که چون هر جلوتر میرم مورد های عجیب و غیر قابل باور تری رو از این برنامه کشف میکنم و بررسی اون واقعا کار حضرت فیله و در حد و اندازه های من نیست!!! (حالا با این تفاسیر که به خیلی مورد ها هنوز نرسیدیم و خیلی چیزها هست که من دارم به مرور کشف میکنم و بعضی کشف نشده مونده هنوز!) بریم سراغ operation system!

سیستم عامل!
سیستم عامل!

خب این رو دیگه همه قاعدتا باید بدونید، operation system یا سیستم عامل، نرم افزاریه که میاد بر روی سخت افزار ما میشینه و تمام منابع سخت افزاری مارو کنترل میکنه و وظیفه مدیریت کردن اونارو داره، این بخش هم ممکنه در اکثر سیستم ها یکسان باشه! (خب راستش این برنامه فقط برای ویندوز نوشته شده منحصرا! من نسخه ای ios یا linux اون رو پیدا نکردم یا هنوز نیست! راستش وقتی تو دنیای اینترنت راجع به هک و موارد این چنینی جستجو کردم، یسری مطالب رو خوندم، مثلا اینکه اکثر ابزارهای مربوط به هک کردن رو منحصرا برای linux نوشتن و بعدا اومدن یه نسخه ویندوزی هم براش درست کردن، این از این جهت که اینجا هم این برنامه نویس محترم اومده خلاف جهت رودخونه شنا کرده، ممکن هم هست دلیلی داشته که اینکار رو کرده، بهتره نتیجه گیریش باشه با دوستان) حالا زمانی هم که روی این قسمت کلیک میکنیم باز یه فایل ایجاد میشه با اسم عجیب تر! Tokyo!!!!!! پایتخت کشور ژاپن! (یه دیوار بدید سرمو بکوبم بهش:( آخه چرا!؟)

جزئیات فایل Tokyo.txt! این اعداد چی داره به ما میگه!
جزئیات فایل Tokyo.txt! این اعداد چی داره به ما میگه!

بازم برخوردیم به یسری اعداد بی معنی که باید بریم بگردیم بفهمیم چی داره این اعداد به ما میگه!!!! جمله پایینیش واقعا از همه بدتر حرص دراره، بخونید: یک قهوه بنوش، زیر پایت را نگاه کن و دنبال کلید بعدی بگرد!!!!!!!!!!! قهوه؟! زیر پا؟!! اینا استعاره از چیه واقعا!!؟؟؟ من راستش نه تو اینترنت نه تو هیچ جای دیگه از هیچ شخص دیگه نتونستم دلیل و منطقی برای این دو مورد پیدا کنم، قهوه بنوش (چشم!) زیر پایت را نگاه کن؟! (واسه من سرامیکه واسه شمارو نمیدونم!!) خب که چی؟ حالا اصن بریم سراغ این اعداد اول اینکه گشتم دیدم اصلا نه اینا مختصات جغرافیاییه، نه اصن رشته اعدادی که ربطی به هم داشته باشن، چیزی که نظرمو جلب کرد این بود که عدد 7 داخلش زیاد تکرار شده!  (19 بار!) این جور که من توی اینترنت خوندم از یه سایت عدد 19 انگار یه عدد مقدس یا مهمیه، به این قسمت از نوشته این سایت که منبعش رو هم براتون میزارم دقت کنید:

"عدد ۱۹ سمبل چیزی است که منجر به آغاز جدیدی می شود. اعلام می کند که تحقق برخی اهداف نزدیک هستید. شاید شما در حال اتمام کارهایی باشید که مدتی روی آن کار کرده اید و در حال آمادگی برای چیزهای جدید هستید. عدد ۱۹ به معنای بستن دری است تا در جدیدی باز شود. این شما را ترغیب می کند نگران نباشید و ایمان داشته باشید که کارها به نفع شما انجام می شود. عدد ۱۹ معمولا هنگامی که می خواهید فرصتهای جدیدی کسب کنید ، در همه جا ظاهر می شود. دیدن عدد ۱۹ غالبا وقتی می خواهید یک مسیر شغلی جدید را شروع کنید ، نشانگر خوبی است که مسیر انتخابی مسیر درستی برای شماست و موفق خواهید بود. مرحله ای در زندگی شما به پایان می رسد و مرحله جدیدی در حال آغاز است. یادآوری می کند که در حالی که روند کار تمام شود ، آرام و مثبت باشید. در مورد فرصتهای جدید فکر کنید

این عدد ممکن است یک تماس باشد ، برای شروع یک حرفه و یا کشف توانایی های پنهان خود ، تا بتوانید به خود و دیگران کمک کنید. برخی از افراد این عدد را یک عیب بد قلمداد می کنند ، اما در واقع این عدد پیام متضاد دارد. پیام آن این است که بدشانسی وجود ندارد. مفهوم بد شانس توسط کسانی ایجاد می شود که همیشه برای توجیه ناکامی های خود ، از چیزها و اهداف دست می کشند. هیچ چیز نمی تواند شخصی را که برای موفقیتش مصمم است متوقف کند و با پشتکار و تلاش برای رسیدن به آن هدف تلاش کند. شما همیشه می توانید شرایط بد را در زندگی خود تغییر دهید ، فقط باید شیوه تفکر را تغییر دهید و مطابق آن افکار عمل کنید. این عدد یادآوری می کند که شما از طریق افکار و اعمال خود آینده خود را خلق می کنید. این عدد شما را تشویق می کنند که صرف نظر از اینکه چقدر غیرممکن و دشوار به نظر می رسند ، تلاش خود را در رسیدن به اهداف مورد نظر خود انجام دهید. شما این توانایی و ظرفیت را دارید که هر کاری را انجام دهید . برای شما تمام آنچه برای موفقیت نیاز دارید فراهم می شود. تنها وظیفه شما این است که به خودتان ایمان داشته باشید و رویاهایتان را دنبال کنید. ایمان داشته باشید که همچی خوب خواهند شد، حتی اگر شرایط همیشه به اندازه دلخواه شما خوشایند نباشد."

لینک سایت

به رسم امانت منبعی که از اون نوشته ام رو گذاشتم رو براتون میذارم که قانون کپی رایت رو هم حذف کرده باشیم، ازین اعداد عجیب غریب فعلا به جز این 19 که تعداد تکرار شدن عدد 7 بوده چیز دیگه ای فعلا دستگیرم نشده، اما همچنان دارم روش فکر میکنم و تحلیل میکنم شاید این اعداد، عدد 19، عدد 7 و قهوه و زیر پای ما!؟ یه نکته ای داشته باشه که بتونیم کشفش کنیم!!! این پست رو به پایان میرسونم دوستان و همه شمارو به خداوند مهربان میسپارم، امیدوارم از خوندن اون لذت برده باشید و همراه ما باشید تا در پست های بعدی موارد عجیب بیشتری رو از Elf کشف و براتون بنویسم











جانی دپelfهکهک اینستاگرام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید