ویرگول
ورودثبت نام
samira shokohi
samira shokohi
خواندن ۶ دقیقه·۲ سال پیش

Elf و راز عدد 7!!!

درود فراوان بر همه عزیزان
در خدمت شما هستم با دهمین قسمت از تحلیل برنامه Elf، با من همراه باشید
راستش پیام هایی که از دوستان میرسه رو با دقت میخونم، تو پیام های ارسالی، بعضی از دوستان به علم حروف و اعداد اشاره کردن که بعضی نوشته هارو رمز گونه با این علم نگاشتن، خب من خیلی راجع به این علم اطلاعاتی ندارم و چند روزه دارم مطالعه میکنم ببینم از این علم چی سر درمیارم، شاید بتونم راز و رمز های پیام هایی که برنامه میده رو کشف کنم

تصویری از برنامه Elf که از روی سایت معرفی برنامه برداشتیم
تصویری از برنامه Elf که از روی سایت معرفی برنامه برداشتیم

واقعا چه راز و رمزی تو این برنامه است؟؟؟ چه چیزهای دیگه ای قراره ازش بفهمم که تا الان نفهمیدم؟؟ راستش تا امروز از هر ترفند و راهی برای یافتن رازهای این برنامه استفاده کردم، برنامه ای که یه شخص ناشناس با ارسال یک پیام خصوصی بهم اطمینان داد که از صحت کارکرد اون مطمئن شده اما پیام هایی که اون دریافت میکنه با پیام های من فرق داره، نمیدونم برای کسایی که برنامه رو فعال سازی میکنن این اتفاق میوفته یا کلا برای هر کس پیام های متفاوتی رو ارائه میکنه؟؟ اصلا واقعا این شخص گرانمایه که خودش رو هم معرفی نکرده آیا واقعا برنامه رو فعال کرده یا خواسته منو اذیت کنه؟؟؟!!! کم رمز و راز داشتیم اینم اضافه شد! البته از دوست عزیز ناشناسم درخواست کردم حداقل پیام هایی که براش میره رو برام بفرسته من ببینم تفاوت های بین برنامه هامون از چیه! منتظرم :)

قسمت Your System! جایی که داریم درباره اش صحبت میکنیم
قسمت Your System! جایی که داریم درباره اش صحبت میکنیم

درباره این قسمت داریم صحبت میکنیم! قسمتی که داخلش یسری اطلاعات از سیستم شمارو نمایش میده، حالا بعد از IP Address میرسیم به MAC Address! این مک آدرس در اصل یه آدرس شناسایی برای شناختن دستگاه شما در شبکه است (البته من علم کاملی در این زمینه ندارم و صرفا توضیحاتی رو نوشتم که تو اینترنت گذری خوندم) اگه قسمت قبل رو خونده رو باشید، من با کلیک روی IP Address یه فایلی رو روی دسکتاپم دیدم که نوشته های عجیبی داشت و توی جمع بندی ها، به این نتیجه رسیدیم که منظورش از کلید، ویکیپدیاست و میخواد که جستجو کنیم، اما چی رو جستجو کنیم؟!!! الله اعلم اما با کلیک روی مک آدرس هم باز یه پیغام دقیقا مشابه حالت کلیک روی IP Address میاد و میگه دسکتاپت رو ببین

با زدن بر روی MAC Address این فایل بر روی دسکتاپ نمایان میشه!
با زدن بر روی MAC Address این فایل بر روی دسکتاپ نمایان میشه!

این فایلیه که روی دسکتاپ من ایجاد شده! next door!!! در بعدی؟؟! خب بازم یه نکته مبهم و عجیب غریب که نمیفهمم در بعدی یعنی چی؟؟ اصن دری تا الان بوده مگه که ما به در بعدی رسیدیم؟؟؟؟ بریم سراغ نوشته ها

محتویات فایل NextDoor.txt! عدد مقدس 7
محتویات فایل NextDoor.txt! عدد مقدس 7

واقعا هم بعضی وقتا لج دراره این برنامه :( این جا کلمه کلیدی خیلی جمع و جور و بی معنیه! عدد 7! عدد 7 خب عدد جالب و مقدسیه و راستش وقتی این رو دیدم و باز توجه به عقبه این برنامه رفتم تو اینترنت گشتم تا بیشتر بفهمم راز و رمز های این عدد چیه، مثلا تو اینترنت راجع بهش خوندم که 7 از نظر و حکمت فیثاغورثی از ترکیب دو عدد 3 و 4 ایجاد شده و اعداد خوش یمنی شناخته میشه (راستش تو این برنامه جاهای زیادی به 3 و 4 برخوردم)

"به عقیده بابلیان، مصریان و تمدن‌های باستانی دیگر، به وجود ۷ سیاره مقدس اعتقاد داشتند. در زبان عبری لغت قسم خوردن، به طور تحت‌اللفظی به معنای قرار گرفتن تحت نیروی ۷ چیز است که برگرفته از هفت میشی است که در پیمان میان ابراهیم نبی و ابی ملک در بیرشیبا به آن اشاره شده‌است. هرودت نیز به یک قسم عربی اشاره کرده که در آن هفت سنگ به خون آغشته می‌شوند. آفرینش جهان در هفت روز انجام شده، هفته ۷ روز دارد، ۷ حسن خداداد، ۷ گناه کبیره، ۷ مرحله در زندگی انسان، ۷ طبقه بهشت و جهنم و مثال‌های بی‌شمار دیگری در میان ادیان، ملل و اعصار مختلف از جمله مصادیق حضور جادویی عدد ۷ در زندگی و مرگ انسان‌هاست."

عدد مقدس 7! چه راز های عجیبی تو این برنامه نهفته اس؟! چه ارتباطی بین Elf و عدد 7 وجود دارد؟
عدد مقدس 7! چه راز های عجیبی تو این برنامه نهفته اس؟! چه ارتباطی بین Elf و عدد 7 وجود دارد؟


این جملات قسمت هایی از چیزهایی بود که من راجع به عدد تو اینترنت پیدا کردم! نمیشه از این مسئله گذشت که این عدد بیخود و بیجهت داخل این برنامه گنجانده نشده! قاعدتا به چیزی اشاره داره یا میخواد حرفی رو بزنه! به ترجمه جمله پایینیش دقت کنید "عدد مقدس! بله درسته تعجب نکنید! حالا باید کلید بعدی را پیدا کنید!" این ترجمه چیزیه که این پایین نمیشه، خوبه که باز خودش میاد میگه که این عدد مقدسه و تعجب نکنیم و ازین حرفا! این که بخوام بین اسم فایل و عدد 7 یه ربطی پیدا کنم راستش به چیزی برنخوردم! البته ابتدای صحبت هام گفتم که یکی از دوستان راهنمایی کردن که ممکنه این نوشته ها و اعداد مربوط به علم حروف و اعداد باشه و بهتره یه نگاهی بهشون بندازم! اولین چیزی که برام جالب بود این تصویر بود که توی یکی از سایت ها پیدا کردم! آخرین حرف عددش 1000 هستش! عددی که تعداد کد های فعال سازی رو مشخص کرده بود و سازنده تاکید کرده که این مقدار کد فعال سازی تعریف شده! البته نمیدونم اگه این شخص ایرانی نباشه آیا به این علم تسلط داره یا نه یا اصلا این علم، علمی هست که در خارج از ایران مورد استفاده یا بررسی قرار بگیره یا نه (اطلاعاتم در اون حد نیست!) که اگر باشه مثلا خارجیا معادل این 1000 حرف انگلیسی خاصی رو دارن یا نه! (البته اینا همش حدس و گمانه! هیچ اطلاعاتی از شخصی که این برنامه رو نوشته نداریم! این شخص ممکنه انگلیسی باشه ممکنه آفریقایی باشه ممکنه کره ای باشه ممکنه ایرانی! باشه، نمیدونم، اینا فقط حدسیات منه) فعلا از کلید هایی که مثلا این شخص بزرگوار به ما داده بجز عدد 7 و ویکیپدیا که گفته جستجو کنیم و چند تا حرف که وسطشون یسری 0 بود چیزی نفهمیدم

راستش اولش یذره شوق کردم و رفتم سریع تعداد حرف های نوشته شده تو فایل مربوط به لوگو رو شمردم، تعدادشون 8 تا بود :( البته حرف T دوبار تکرار شده و مگر اینکه بیایم فاکتور بگیریم :) تعداد صفر ها هم 21 بود که به 7 بخش پذیره! (چه کشف خارق العاده ای!!! البته من یچیزی همینجوری گفتم نمیدونم شاید هم واقعا این 7 به این صفر های وسط حرف ها ربط داره که تعدادش 21!) ویکیپدیا هم چیز بدردبخوری از 7 به من نداد، یعنی شاید من نتونستم کلید مد نظر این آقای برنامه نویس رو ازش دربیارم :(

فیلم معمایی و عجیب Seven!
فیلم معمایی و عجیب Seven!

راستش من همیشه وقتی عدد 7 رو میشنوم یاد این فیلم میافتم! فیلم 7 هم مثل برنامه Elf پر از رمز و راز بود و راجع به گناهان هفتگانه بود و آخرش هم دردناک تموم شد! (اصلا دلم نمیخواد آخر این برنامه برای من دردناک باشه :( امیدوارم!) این عدد 7 که مدت ها پیش یافتمش، کلا منو خیلی تو فکر و خیال برد و خیلی چیزها هست که دارم سعی میکنم داخل برنامه بهش ربطشون بدم، شاید هم یکی از کلید های اصلی این برنامه رو پیدا کردم! اگه کسی برنامه رو فعال کرده بگه که اون هم عدد 7 رو دریافت کرده یا نه! شاید این عدد ها کنار هم یه معنی خاصی داشته باشه! تا پست بعدی همه شمارو به خدای بزرگ میسپارم










برنامهعددعجیب و غریبرازelf
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید