ویرگول
ورودثبت نام
samira shokohi
samira shokohi
خواندن ۶ دقیقه·۲ سال پیش

Elf ترسناک میشود!! (قسمت اول)

حالا دیگه Elf داره ترسناک میشه!!!!!
حالا دیگه Elf داره ترسناک میشه!!!!!

درود مجدد به همه عزیزان
در خدمت شما هستم با دوازدهمین قسمت از تحلیل برنامه Elf، با من همراه باشید
این چند وقت، سرم شلوغه و کمی بی حوصله شدم، اغلب کار زیاده و دل و دماغی معمولا نمیمونه که بیام این وبلاگ رو بروزرسانی کنم، ولی هر بار نظرات و پیام های ارسال دوستان رو میخونم بهم انرژی میده که بیام مجددا کاری که خودم شروع کردم رو ادامه بدم و به پایان برسونم، راستش بعضی پیام ها غافل گیر کننده بود و من چیزهایی رو خوندم از نظرات دوستان که فهمیدم ماشالله از من تحلیل گر تر و باهوش تر هستن و معلومه اون ها هم مثل من برنامه رو گرفتن و مشغول بررسی این مخلوق عجیب ساخته شده دست بشر هستن، با من همراه باشید

تصویری از صفحه اول برنامه Elf که از سایت معرفی برنامه برداشتیم
تصویری از صفحه اول برنامه Elf که از سایت معرفی برنامه برداشتیم


شما به روح اعتقاد دارید؟؟؟!!! به جد تو این چند وقت من به شخصه کلی به روح اعتقاد پیدا کردم و سخت معتقد شدم این برنامه نویس محترم اصلا به روح اعتقاد نداشته! ندارد و نخواهد داشت!!!!! تو این مدت مواردی از برنامه رو براتون تحلیل کردم که شاید در نگاه اول خیلی هم عجیب و پیچیده نبودن و صرفا طرف خواسته چهار تا کلمه رو بیان کنه، حرفی در لفافه بزنه یا نمیدونم، مارو سرکار بزاره، از هفته دومی که شروع به کنکاش تو این برنامه کردم، موردهای باور نکردنی تری رو دیدم که فهمیدم شاید این بدبخت ننه مرده داره چیزهایی رو به ما میگه که در حالت عادی گفتن باعث دردسر بشه! (البته بگم همه اینا حدسیات منه، راستش تو حالت های ساده اومده کد های بدیهی و راحتی رو داده، مثل ویکیپدیا و جانی دپ یا مختصات کره و آفریقای جنوبی رو، ولی بعضی کد هاش، بعضا انقدر عجیب و پیچیده است که واقعا لازمه یه آدم اینکاره بیاد بررسی کنه و بفهمه جریان از چه قراره! شاید ته اینا قراره یه چیز شگفت انگیز رو ببینیم!) اینه که کنجکاوی دست از سر من برنمیداره تا بفهمم دقیقا Elf چیه؟ آیا یه برنامه است برای هک کردن شبکه های اجتماعی؟ (قطعا هست، تستش کردیم، جواب داده، الانم سخت دنبال اینیم باز فعالش کنیم :) برای کارهای بشر دوستانه!) و برنامه نویس لابلاش خواسته یکم سربه سر مخاطبش بزاره که حسابی حلال بشه این پول؟ یا واقعا میخواد حرف بزنه و حتی این هک کردن شبکه های اجتماعی هم جزوی از کارشه و میخواد ما چیزی رو هک کنیم؟؟؟؟

میخوام پست رو با روایت یک روز کاری ببرم جلو، روز شنبه بود و من مطابق معمول قبل از شروع به کار، باز برنامه رو باز کردم و خواستم ببینم دیگه چی از این وروجک هفت خط میتونم دربیارم، اگه اشتباه نکنم از 8 و نیم صبح همزمان هم برنامه جلوم باز بود و هم تو گوگل مشغول چرخ زدن و جستجو کردن درباره علائم و کد های این برنامه بودم، چند دقیقه ای گذشت و من دستم همچنان که توی یه شبیه ساز (شبیه ساز ویندوز! راستش اولش بخاطر این اونجا اجرا کردم که اون دروغ سیستمم سوخته و کد رو میخوام رو به سازنده ایمیل کنم که دیگه بعدا کلا رو همون شبیه ساز اجرا میکنم که بدون اینترنت بتونم بیارم بالا و ببینم برنامه رو) این جا اون جای برنامه که یدفعه رو یکی از کلیک ها، که تو قسمت status bar و سمت تاریخ هم بود یه پیغام اومد

پیغام عجیب با اعداد مقدس 9 و 11!!!
پیغام عجیب با اعداد مقدس 9 و 11!!!


خب اولش خیلی تعجب نکردم، ولی بعد بستن پیغام یادم اومد رو این قسمت کلیک میکردیم که پیغامش یه عدد طویل بود! (اون موقع هنوز دوست ما نگفته بود که اون عدد طویل در اصل مختصات جغرافیایی کره جنوبی و آفریقای جنوبیه!) با تعجب دوباره کلیک کردم ولی پیغامی که نشون میداد همون عدد طویله بود!!!!! واقعا اشتباه نکرده بودم، عدد خیلی کوتاه بود (اون موقع خیلی دقت نکردم عدد هارو بخونم، فقط یادم مونده بود در حد دو سه تا عدده) تا شب اگه بگم سی چهل بار دیگه همین کار رو تکرار کردم که ببینم دوباره اون پیام میاد یا نه راستش نیومد :( یعنی به طرز فجیعی این رفته بود تو مخم که باور نمیکنید تا صبح بیدار بودم و داشتم فکر میکردم! شاید بگم تا نصف شب هم بیدار بودم کلیک میکردم، دابل کلیک کردم، راست کلیک کردم، سه بار چهار بار، جاهای مختلفش، اصلا :( فرداش باز من همین کار رو تکرار کردم، تو ساعات مختلف این عمل رو انجام میدادم که فرداش رسید و دوست ما به ما گفت که این اعداد طویل چین! من یکم تمرکز کردم و فکر کردم ببینم اون موقع چه اتفاقی افتاد که این پیغام اومد، یادم اومد صبح بود، واسه همین فرداش از صبح ساعت 7 نشستم پاش رو کلیک کردن! (آدم بیکارو ببینا!!!!!!) تا اینکه ناامید شدم و تقریبا 8 و نیم اینا بود از پاش بلند شدم، یه آبی به صورتم زدم، یکم فکر کردم، باز یادم اومد تقریبا ساعت به 9 نزدیک بود، پس رفتم نشستم پاش هی کلیک کردم و کلیک کردم که بلاخرررررره شددد :)

به ساعت برنامه دقت کنید!!! این یک نشانه است!
به ساعت برنامه دقت کنید!!! این یک نشانه است!


بلاخره پیغام رو دیدم و فهمیدم این پیغام، راس یه ساعت بخصوصی نمایش داده میشه، اما خود پیغام، 9 و 11!! اولش بگم که من فرداش اومدم دقیقه درست لحظه پیغام رو درآوردم، (عکس بالا) ساعت رو فهمیدم و روز بعدش هم تست کردم دیدم راس همین ساعت این پیغام برام میاد (یعنی با دابل کلیک روی تاریخ و ساعت میاد) حالا بیایم تحلیل کنیم ببینیم اینا چین؟؟!!!!! (روز از نو .......) راستش تو سرچ ها چیزهای ترسناکی راجع به این اعداد خوندم، از مقدس بودن این دو تا عدد نزد ماسون ها! تا فرشته 911 و یسری معانی عجیب دیگه که هزار جور سمبل کرده بودن و ادعا کردن این معانی رو میده و ازین حرفا، (یه سرچ هم خودتون بکنید بد نیست مثل من کلتون رو میکوبید به دیوار!) اولش گفتم خب این 9 و 11 رو جدا نوشته پس شاید منظورش 911 نیست، به 119 فکر کردم که یاد تلفن گویای خودمون افتادم که یه خانومه پشت تلفن ساعت اعلام میکرد! ولی قضیه مهمتر از این حرفاست!

پیغام هایی که برای سایر کاربران نمایش داده شده
پیغام هایی که برای سایر کاربران نمایش داده شده
پیغام هایی که برای سایر کاربران نمایش داده شده
پیغام هایی که برای سایر کاربران نمایش داده شده


به چند تا از دوستان محترم و بیکار خودم که اونها هم برنامه رو داشتن رو سیستم و بعضی پیام ها براشون باز میشد (راستش برنامه یجوریه! مثلا وقتی فعال سازیش میکنی یسری پیام ها رو بهتون نشون میده ولی بدون فعال سازی من تست کردم انگار همه اون پیام ها نمیاد؟! مثلا یه نفر که برنامه رو فعال کرده، به ادعای خودش، یه فایل فرستاد که موقع اتمام هک کردن شبکه اجتماعی مد نظرش، وقتی دو بار روی عکس طرف کلیک کرده یه فایل براش تو دسکتاپ گذاشته!!! حالا فایل رو برام فرستاده به تحلیل و بررسی اونم میرسیم) این دو تا پیغام، یکیش از طرف شخصیه که ادعا کرده برنامه رو فعال کرده (اون عدد داره!) و یکی از طرف شخصیه که مثل من برنامه رو گرفته و امیدواره من راهی برای کشف رمز Elf پیدا کنم و برنامش رو براش فعال کنم!!! رو این سه تا فوکوس کردم و متمرکز شدم، نتیجه تحلیل کردن هامون وحشتناک بود!! این کد ها دارن به یه واقعه ترسناک تو 21 سال پیش اشاره میکنن (عدد 21 :( یجا بهش برخورده بودیم اگه یادتون باشه) حادثه ای که این پیغام ها داره بهشون اشاره میکنه حادثه یازده سپتامبره!!!!!!!!!!!!!!

حادثه 11 سپتامبر!!!! Elf چی میخواد بگه به ما؟؟!!!
حادثه 11 سپتامبر!!!! Elf چی میخواد بگه به ما؟؟!!!

اینکه چجوری به این نتیجه رسیدیم، چیارو گذاشتیم کنار هم تا برسیم به این اتفاق و از کجا فهمیدیم، همه رو تو قسمت بعدی این پست براتون میگم، امیدوارم از خوندن این قسمت لذت برده باشید، همه شما عزیزان رو به خدای بزرگ میسپارم





برنامه نویسشبکه‌های اجتماعیآفریقای جنوبیشروع کارelf
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید