ویرگول
ورودثبت نام
samira shokohi
samira shokohi
خواندن ۵ دقیقه·۲ سال پیش

Elf و ارباب حلقه ها

با درود فراوان
با دو سه روز تاخیر میخوام پنجمین قسمت از تحلیل برنامه Elf رو براتون بنویسم
در پست های قبلیم به سایت معرفی برنامه پرداختیم و تو قسمت آخر (چهارم)  یک قسمت از قسمت های پنج گانه ای که برنامه رو بهش تقسیم کردیم؛ رو با هم بررسی کردیم
تو این پست میخوایم یه قسمت دیگه رو باهم بررسی کنیم

تصویر ابتدایی برنامه که از روی سایت معرفی برنامه Elf برداشته شده
تصویر ابتدایی برنامه که از روی سایت معرفی برنامه Elf برداشته شده

خب؛ این همون تصویر اولیه برنامه اس که از سایت معرفی برنامه برداشتیم و از روی اون تحلیل ها رو مینویسیم، راستش اگه قسمت های قبلی رو خونده باشید میدونید که علت اینکه نمیتونم برنامه رو باز کنم چیه، حسرت این موضوع قطعا به دلمون میمونه که شاید حداقل میتونستیم عملکرد برنامه رو باز با چشمامون میدیدیم (گرچه ما از صحت برنامه تقریبا مطمئنیم و میدونیم که برنامهواقعا کار میکنه و ظاهرا با یه غول عجیب غریب هک طرفیم؛ از طرفیم اگه نمیخواستیم زرنگ بازی دربیاریم و رو دو تا سیستم از یه کد فعال سازی استفاده نمیکردیم، الان حسرت به دل نمیموندیم :( اینم شانس ماست) بهر صورت ماییم و یه برنامه عجیب که هر چی باهاش بیشتر کار میکنیم (کار که چه عرض کنم؛ حالا در ادامه توضیح میدم، وقتی آفلاینیم و دسترسی به نت نداریم، برنامه صفحه اول رو باز میکنه، اینو برای اونایی میگم که قسمت های قبلی رو درست نخوندن، حالا همین برنامه آفلاین ظاهرا داره با ما حرف میزنه :| واقعا جدی میگم حالا بریم جلوتر میبینید چرا میگم این برنامه داره با ما حرف میزنه و حرف هاشم بی ربط و چرت نیست) بیشتر به ماهیت عجیب غریب این برنامه پی میبریم

سریال ارباب حلقه ها :| تصویر دو شخصیت فیلم که از نژاد اِلف هستن
سریال ارباب حلقه ها :| تصویر دو شخصیت فیلم که از نژاد اِلف هستن

راستی الانم که سریال ارباب حلقه ها رو داره پخش میکنه و تو این سریال ما با موجوداتی به نام اِلف مواجهیم :| موجودات خاصی که عمر درازی دارن، خوشگلن و با گوش های عجیب، این معنای شیطون و بازیگوش و جن و پری که میگن رو تو این سریال ندیدیم، بماند که خود برنامه ما این لفظ کاملا برازنده شه و ازون طرف پخش همزمان این فیلم و اومدن این برنامه (راستش ما که تازه یافتیمش! ممکنه زمان بارگذاری برنامه مال خیلی وقت پیش باشه! آخه به گرافیک برنامه نگاه کنید! خیلی ساده اس! شاید علت اینکه خیلی به برنامه توجه نشده همین گرافیک بد و مزخرفشه! و صد البته تا جایی که میدونم هکرا خیلی به این چیزا اهمیتی نمیدن و اکثرا چیزایی که مربوط به هک میشه همه اسکریپتی و تو بصورت کد تو صفحات سیاه داره اجرا میشه، این خیلی فک کنم به خودش فشار آورده تو یه محیط گرافیکی این کارو بکنه) یکم آدمو مشکوک میکنه که شاید ی ربطی داره و باز هم مورد عجیب غریبی در کاره!

قسمتی از برنامه که اطلاعاتی راجع به سیستم شما میدهد
قسمتی از برنامه که اطلاعاتی راجع به سیستم شما میدهد

مقدمه و اضافه گویی رو میزاریم کنار، این قسمت که عکسشو بالا میبینید جاییه که داره اطلاعاتی راجع به سیستم شما میده، البته تو هر سیستمی اطلاعات اون سیستم رو نمایش میده، اولش برای خود من مسخره بنظر میومد، گفتم شاید این طرف مثلا میخواد اطلاعاتش در زمینه کد نوشتن رو به رخ بکشه که آره ببین من بلدم بهت IP سیستمو نشون بدم :) ولی خب ظاهرا این جام گول این جناب آقا یا خانوم برنامه نویس رو خوردیم، چون علی رغم اینکه اطلاعات درسته، اما صرفا مسئله نشون دادن این اطلاعات نیست، یا اصن تو یه برنامه که داره شبکه های اجتماعی و سیستم و موبایل هک میکنه این اطلاعات سیستمم رو میخوام چیکار، ولی همون طور که گفتم اینجا این برنامه نویس داره با ما حرف میزنه :| :| تو این قسمت خیلی نمیخوام این جارو بشکافم، فقط از ابتدای شروع کند و کاو جستجوی مسخره ام میخوام بگم تا کجا ها رفتم و بفهمید چقدر بیکارم :( (البته به جان خودم بیکار نیستم کار دارم :) این برنامه زیادی تو مخم رفته و نمیتونم ولش کنم تا تهشو درنیارم از پای نمی ایستم :)) خیلی اتفاقی و رائفی پور (ایشالله که به طرفداران ایشون که استاد هم نامیده میشن برنخورده باشه مزاح بود) گفتیم بیایم سر تیتر کلمات رو بچسبونیم بهم شاید یه چیزی از توش درآوردیم! نتیجه خیلی خاصی دست گیرم نشد :(

یک سایت که مقالات علمی ارائه میده، در یک جستجوی بی نتیجه از سر تیتر کلمات پیداش کردم
یک سایت که مقالات علمی ارائه میده، در یک جستجوی بی نتیجه از سر تیتر کلمات پیداش کردم

این سایت مقالاتی ارائه میکنه و این مقاله که اسم چسبونده شده ما هم داخلشه ظاهرا؛ یه مقاله علمی راجع به هواشناسی و محیط زیسته (چه بی ربط!)

ظاهرا خبرگزاری کشور هلند است
ظاهرا خبرگزاری کشور هلند است

این سایت هم اون جور که من بررسی کردم ظاهرا خبرگزاری ملی کشور دوست و برادر هلنده (البته اگه اشتباه نکنم)

ظاهرا این دو تا ربطی بهم دیگه ندارن (شایدم دارن من نمیفهمم!) واسه روشن شدن داستان اینو بگم که ما اینجا چند تا کلمه داریم (Ip Address, mac address, processor name, operation system) که حرف های اولشون رو برداشتم چسبوندن به همدیگه و ساعت ها به امید یافتن یه چیز درست و حسابی تو گوگل چرخیدم :( که این سایت ها به چشمم خوردن! یه نکته ام بگم که این کلمه elfprocessor که روی وبلاگ هام هست رو هم من از روی همین لغت processor name برنامه نویس elf دزدیدم :) والا خب خوشم اومد دیگه :)


خب بعد دو سه روز وقفه فک کنم واسه این پست کافی باشه، البته که این بخش Your System نکات مخوف و خطرناک دیگه ای (حالا محض جو دادن گفتن جدی نگیرید!) داره که در پست های بعدیم بهش میرسیم و همچنان درخواست دارم اگه کسی این برنامه رو فعال کرد یه خبر به ما هم بده :( جای دوری نمیره، یه کنجکاو بدبخت رو از کنجکاوی درش آوردید :)





برنامه نویسعجیب و غریبارباب حلقه‌هاelfهک اینستاگرام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید