ویرگول
ورودثبت نام
سامیت
سامیت
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بستنی لیسی (باید ها و نباید ها)(قسمت سوم)(راز جنگ)

در گذشته مروری داشتیم بر فواید بستنی لیسی که می تونید اینجا و اینجا بخوانید.

و امروز برای اولین بار در سال جدید دست به کیبورد شدم(یه چیزی مثل دست به قلم شدن سابق) و برای اولین بار در تاریخ می خواهم از مضرات بستنی لیسی بنویسم.

من سامی طباطبایی امروز دست به افشا گری خواهم زد و از پشت پرده های کثیف سیاسیون بستنی لیس تعریف خواهم کرد پس با من باشید.

تاثیرات بستنی لیسی در جنگ جهانی اول
تاثیرات بستنی لیسی در جنگ جهانی اول


خب من داشتم بررسی می کردم که چی شد ملی گرایان صرب زدن امپراطور مجارستان رو قاچ دادن؟؟؟
هان؟
حالا زدن یکی رو کشتن، چرا باید شوروی و آلمان بالاخواه اینا در بیان؟
بعد از همه جالب تر، صربها مجارها رو زدن، آلمان به فرانسه حمله می کنه...
خب معلومه پشت پرده یه چیز دیگه بوده دیگه...

آهان
الان باید ازین آهنگای استرس زا واسه خودتون پلی کنین(من خودم این آهنگ رو پیشنهاد میدم

در سال 1914 امپراطور مجارستان به فرمول بستنی لیسی فعلی دست پیدا کرده بود و آن را در یک صندوق امانات در فرانسه نگه داشته بود.
مدتی بعد ملی گرایان صرب برای کسب جایگاه بالاتر و افتخاری ملی رفتن که این فرمول رو از زیر زبون امپراطور مجار بکشن ولی متاسفانه زیر زبونش چیزی نبود واسه همین مرد.(به دلیل دلخراش بودن شکنجه ها از گفتن آن معذورم.

ازونجا که جاسوسای آلمان مدت ها بود دنبال اون فرمول بودن رد اون رو تو فرانسه زدن و این شد که آن شد...

حالا باهوشا بگن چرا متفقین پیروز شدن؟؟؟؟
آفرین، به خاطر فرمول بستنی لیسی

تاثیر بستنی لیسی بر پیروزی متفقین
تاثیر بستنی لیسی بر پیروزی متفقین

شما به عکس بالا توجه کن...
سمت راست قبل از خوردن بستنی لیسیه
و سمت چپ بعد از خوردنش
میبینید که همه رنگی شدن و کیفیتشون رفته بالاتر
بقیه داستان هم که مشخصه
دیگه وقتت رو نمی گیرم دوست گلم
امید است که تو هم یک اشاعه دهنده ی فرهنگ بستنی لیسی باشی.
خیلی مخلصیم
جدی نگیرید
قسمت بعدی : جنگ جهانی دوم...

یا علی

جنگ جهانی اولجنگ بزرگمتفقینمتحدینراز جنگ
سلام. سامیت هستم و خوشحالم که به من توجه می کنی... مخلصم...یا علی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید