ویرگول
ورودثبت نام
زئوس
زئوس
خواندن ۱ دقیقه·۱۹ روز پیش

به نام زئوس

به رسم گاهی قلم دست می‌گیرم و می‌نویسم..
می‌نویسم؟نوشتن‌؟نوشتن..
چه کلمه ساده ای برای بیان این حجم از احساسات خالصانه..خالصانه؟یعنی می‌گویی شاملو تا حدی که می‌نوشت آیدا را دوست می‌داشت؟پس خیانتش برای چه بود؟
خالص؟یعنی تمام آن کتب ها و مجلات از احساسات خالص پر شده اند؟
نویسنده های دروغگو
حروف نجس
کلمات ناقص
جملات مغلطه
حقیقت های خالصانه
دروغ های خواسته شده؟
مهم نیست..می‌نویسم از هرچیزی که خودم میخواهم باور کنم.
حتی اگر این به معنای دروغگو بودنم، باشد..اینبار برای خودم می‌نویسم ..
سلام ویرگول)
خواستم بگم من هنوز زندم
حداقل هنوزم جسم توی این دنیاس
و حالا این منم
و این قلمم
این ویرگول
و این..زندگیم؟
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌★★★

سلام.. من دوباره اینجام

توجهتون رو به عنوان جلب میکنمم)جیغغ الهه رعدد

یه مدت بود که اکانتم به چوخ رفته بود و...

ولی مهم نیست.من هنوزم اینجام. بعد از سه ماه کوفتی من اینجام:)

به شدت مرگباری دلم برای همتون تنگ شده بودد

بیاین بغلم اصنننن

نمی‌تونم بهتر از این سلام کنم..و نمیخوام همینقدر زود خداحافظی کنم پس...

منو دوباره توی جمعتون راه میدید؟

زئوس
به نام الهه‌ی رعد..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید