ویرگول
ورودثبت نام
𝐬𝐚𝐧𝐢
𝐬𝐚𝐧𝐢
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

جانانِ‌مَن

یادته میگفتی اگه به پیشواز تغییر نرم این تغییره که با پیشواز من میاد؟
حالا بگو تو رفتی به استقبال تغییر یا ناخواسته عوض شدی...
احتمالا خودت خواستی و عوض شدی چون این رابطه آسیب شدیدی بهت رسونده...
گفتی بین من و خودت،خودتو انتخاب کردم.
میخوام حرفتو عوض کنم
تو بین ما و خودت،خودت رو انتخاب کردی..
منم باید بتونم مثل تو از همچی بگذرم..؟
قرار نیست من بتونم مثل تو باشم..
اوه عزیزم چه غلطی با چیزایی که بینمون گذشت کردی؟
اون خاطرات لعنت شده دارن اذیتم میکنن
میدونی چقدر سخته که به حال روزای خوب گریه کنم؟
میگفتی آدما ارزش اشکاتو ندارن
چیشد که توهم شدی از همون آدما...؟
خب،فکر کنم همون اول،پایان ما رو لو دادن
یکی بود و یکی نبود...
اگه شرح حال ما نیست پس چیه؟
اگه هنوزم هستی پس کجایی؟
جانان من
حالا بهم بگو این پایانشه؟
پایانِ "ما"؟

همینقدر زود؟

بعد از مدت ها...سلام

خب،دیگه نمیتونم مثل قبل بنویسم.حتی دیگه علاقه ای برای دست گرفتن مدادم ندارم...

امیدوارم این بی میلی هرچه سریع تر از بین بره.

این روزا خیلی دیر میگذرن...خسته کننده و تکراری

:)
:)


خب،این منم.چخبر؟**

پ‌ن‌:مخاطب این نوشته با این، یکیه^^

__________________^_^_________________

تغییرتغییر
«روشنایی»
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید