ویرگول
ورودثبت نام
sana
sana
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

it's my birthday


‐ آرزوکن
14
از اون دسته آدما بودم که"چقدر احمقانه‌س که روز تولدشون فاز دپ میگیرن و گریه میکنن"ولی الآن از همونام:)
13
گریه؟عمرا..فقط یه احساس پوچی دارم نسبت به زندگیم،دلیل زندگیم،خودم..(*یکم عجیبه که با نوشتن اینا بغض نمی‌کنم)
12
آرزوی پارسالم، آرزو مونده..‌پس چرا باید چهارده شماره فاکینگ جوری قیافه بگیرم که انگار دارم آرزو میکنم؟..
11
وقتی حتی نمی‌دونم باید چی بخوام..وقتی هیچ کس به آرزوم گوش نمیده..وقتی آرزوی چهارسال پیشم هنوز آرزو مونده چی بخوام؟
10
گاهی با خودم میگم پس کو..؟اون سنای قبلی کدوم گوری رفته...؟بعضی وقتا بهش احتیاج پیدا می‌کنم..به خوش بینیش..به دوستاش...ولی خوب به قول دوستی "اون سنا رو لولو برد..."
9
البته من یه اصلی توی زندگیم دارم که میگه
"به بقیه ربط نداره که حال من بده"
شاید این اواخر خیلی پاش نبودم ولی..همیشه سعیم رو میکردم حال بقیه رو بخاطر خودم خراب نکنم..
8
پسسس احتمالا به خاطر همینه که الآن سیس آرزو کردن گرفتم^^
7
شایدم این اشتباه ترین قانونیه که میتونستم برای خودم بزارم..چون فکر میکردم نباید درمورد دردام با کسی حرف بزنم.شب بالشتو بغل میکردم و تصور میکردم اون یه دوست خوبه...
6
یه بغل خوب واسه من..اما الآن دیگه نمیتونم اون بالشتو یه آدم در نظر بگیرم..انگار بالشتم سرد شده..اونم ازم خسته شده..دلم یه بغل واقعی میخواد..گرم و پر محبت..و این خارج از محدوده شغلی یه بالشته:)))))
5
قراره آرزو کنم..؟باشه
4
آرزو میکنم به تعداد اشکایی که قراره بریزم،به همون اندازه بخندم
آرزو میکنم تا قبل از تاریخ مرگم نمیریم
امسال دست به خودکشی نزنم
اون آدمی که قراره بهش بهترین دوستم بشه رو پیدا کنم
3
احتمالا اینا آرزوهای هر سالمه... .
ولی دلم میخواد واسه اولین بارم که شده آرزو کنم اون دختری که توی کلاسمون تک میشینه و خیلی درون گراس یه دوست خوب تو مدرسه پیدا کنه:)
بچه های بی گناه فلسطینی انقدر اذیت نشن:)
اون گربه که توی خیابون داره شل شل راه میره و خودشو خاک میکشه یه سرپرست پیدا کنه:)
2
شایدم نباید آرزو کنم..که خدا بفهمه حال بندش خوب نیست..ناراحته...امیدی برای ادامه دادن نداره..دلش برای روزای خوب اندازه یه نقطه شده.ولی اگه خود خدام حالش خوب نباشه چی..؟
1
شایدم فقط باید آرزو کنم طلوع خورشید فردا رو نبینم/ببینم..¿


فوووووتتتتت

-آرزو‌کردی؟؟؟؟

آرزو؟شاید:)

__________________^_^_________________

متولد ایرانبا کمی تاخیرفقط کمی
«روشنایی»
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید