ویرگول
ورودثبت نام
ثنا موسفیدی
ثنا موسفیدی
خواندن ۲ دقیقه·۶ ماه پیش

درباره من

خب، نمی‌دونم از کجا شروع کنم. من ثنام، دانشجوی زبان و ادبیات اسپانیایی و علاقه‌مند به نوشتن. از بچگی عاشق نوشتن بودن و امیدوار بودم-و هستم- که روزی بتونم کتاب خودم رو منتشر کنم. به تازگی به ترجمه هم علاقه‌مند شدم؛ به‌خصوص ترجمه آثار نویسندگان آمریکای لاتین.

حرفه تخصصی من سئو و تولید محتواست. در حال حاضر در سایت ترجمه ترجمیک فعالیت می‌کنم. خوشبختانه کار کردن تو این شرکت، به عنوان یک دانشجو، تجربه‌های جالبی رو به من اضافه کرده.

من عاشق «یاد گرفتن» و «تجربه کردن» هستم. هیچ چیز به اندازه دانش برام اهمیت نداره. یادگیری زبان‌های مختلف هم از اون دسته چیزهاست که هرگز نمی‌تونم متوقفش کنم :) بعد از اسپانیایی و انگلیسی، فرانسوی و یونانی به شدت برام جذابن. کلا به زبان‌هایی که ریشه لاتین دارن بسیار علاقه دارم. امیدوارم اندازه‌ای عمر کنم که بتونم این زبان‌ها رو یاد بگیرم.

هنر برام از اهمیت زیادی برخورداره. کلا به دنیایی که به دست انسان ساخته شه علاقه دارم؛ مثل فیلم، کتاب، موسیقی، یک تابلوی نقاشی و غیره. دوست ندارم همه چیز ساده باشه و تمایل دارم هر هنری بهم اجازه فکر و تحلیل بده.

ابتدا به این فکر نمی‌کردم که به طور تخصصی از نوشتن پول دربیارم. بعدها به خودم اومدم و دیدم که دارم این کار رو می‌کنم. در حال حاضر کپی‌رایتینگ تخصصیه که هر لحظه در حال ارتقا دادن اون هستم. ضمن اینکه اصول و روش بهینه‌سازی وبسایت هم همیشه در اولویت‌های من قرار داره.

حالا اینجا قراره چی‌ کار کنیم؟ من تو این وبلاگ قراره از تجربه‌م به عنوان دانشجوی زبان و ادبیات اسپانیایی بگم، از شاغل بودن و محل کار بگم، از سبک زندگی و توسعه‌فردی بگم، از ترجمه بگم، از شعر و داستان بگم، از فیلم بگم و هر اونچه که حس می‌کنم بخشی از تفکر من رو به اشتراک می‌ذاره و بقیه ازش یاد می‌گیرن رو بنویسم.

تو این پست شکسته نوشتم تا یکم خودمونی‌تر باشه، البته که قرار نیست این اتفاق همیشه بیفته! اگر تا اینجا اومدید، حالا با بخشی از شخصیت من و هدف این وبلاگ آشنایی کامل دارید. ارادت :)



آمریکای لاتینسبک زندگی
هر آنچه که از ذهن برآید، بر قلم بنشیند. دانشجوی زبان و ادبیات اسپانیایی :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید