ویرگول
ورودثبت نام
ساناز شاملو(سانوز)
ساناز شاملو(سانوز)
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

رویای من، یک طراح داخلی

سلام

راستش این اولین باری هست که تو یه پلتفورم ایرانی عضو می‌شم.

اصول و قواعدشم نمی‌دونم.

همیشه عضو خارجیاش بودمو غرب زده!

این اکانت هم ماه‌هاست که ساختم ولی امروز تصمیم گرفتم بیام و محتوا منتشر کنم.

من معماری خوندمو عاشق طراحی و دکوراسیونم، از بچگی نقاشی می کشیدم و رویای هنرمند بودن رو تو سرم می‌پروروندم. سال‌ها تو یه شرکت سوشال منیجر بودمو با اینکه ملکی و ساختمونی بود ولی باز احساس رضایت نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم بیام بیرون.

یه صفحه اینستاگرام در رابطه با دکوراسیون دارم و مطلب آموزشی منتشر می‌کنم و الان احساس رضایت می‌کنم ازینکه مفیدترم، نه فقط مفیدبودن و کسب رضایت یک نفر، یک مدیر! نه

الان دنبال کسب رضایت هزاران نفر آدمم، کسایی که منو دنبال می‌کنن، تعامل دارن، سوال می‌پرسن و ازینکه دارن یاد می‌گیرن خونشون رو خوشگل و آرامش‌بخش کنن خوشحالن.

بخاطر این مفیدترم و احساس شادی می‌کنم، دلم می‌خواد همونطور که این آموزشها تو یوتوب‌، اینستاگرام و... هست اینجام باشه، شاید اینجا هم بتونه به یسریا کمک کنه که خونشون رو پر عشق و زیبا کنن.

#سانوز
#سانوز



معماریطراحی داخلیدکوراسیون داخلیسانوزدیزاین داخلی
کمی معمار، کمی طراح، کمی نقاش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید